رئیس شورای شهر اصفهان:

توهین به سپاه، توهین به ملت ایران است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:از ابتدای انقلاب اسلامی، دشمن همواره در تلاش برای طراحی توطئه‌هایی علیه ایران بوده است.

محمد نورصالحی امروزدر نطق پیش از دستور هفتادوسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک حلول ماه رجب، میلاد امام محمدباقر (ع) و اعیاد پیش‌رو اظهار کرد: ماه‌های رجب، شعبان و رمضان را در پیش داریم و امیدواریم مناسبت‌های این ماه برای تمام مسلمانان جهان به‌ویژه هموطنان و شهروندان پر خیر و برکت باشد.

او با بیان اینکه امروز همه اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان یکپارچه ملبس به لباس مقدس سپاه شدند، گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی، دشمن همواره در تلاش برای طراحی توطئه‌هایی علیه ایران بوده است و از آخرین اقدامات آن می‌توان به تصویب پیش‌نویس تهیه شده در خصوص قراردادن نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی اشاره داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: پاسداران جان بر کف، فرزندان این ملت هستند و هرگونه تهمت و توهین علیه این نهاد، به مثابه توهین به کل ملت ایران است، ما نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر هیچ فاصله‌ای میان خود و سپاه نمی‌بینیم.

او افزود: دشمن با این ابزار و حربه جدید، به دنبال نشان دادن دشمنی خود است و علت این اتفاق روشن است، چراکه همیشه سپاه پاسداران خنثی‌کننده توطئه و دسیسه‌های دشمنان علیه جبهه مقاومت و کشور‌های منطقه و ایران بوده است.

نور صالحی گفت: نقشه‌هایی که توسط دشمن علیه انقلاب اسلامی طرح‌ریزی شده، کامل بوده است، اما با هوشیاری و ادای تکلیف جان‌برکفان سپاه، همه این نقشه‌ها خنثی شده است.

او ادامه داد: حضور همه‌جانبه نیرو‌های ایثارگر سپاه پاسداران انقلاب به عنوان حامی ایران، حتی در توطئه‌های اقتصادی دشمن علیه ملت ایران باعث افتخار است، ملت ایران با این اتکا راه تعالی و پیشرفت را ادامه می‌دهد.

 

 

 

توهین به سپاه، توهین به ملت ایران است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.