پیش‌بینی بارش پراکنده برف در نیمه شمالی استان اصفهان

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از گذر موج ناپایدار و احتمال بارش برف در شمال غرب و شمال استان اصفهان در آخر هفته خبر داد.

آسیه آقایی با بیان این که تا پایان این هفته جوی به نسبت ناپایدار در استان حاکم است، اظهار داشت: آسمان اکثر مناطق قسمتی تا نیمه ابری و مه رقیق پیش‌بینی می‌شود و در مناطق مستعد شمال استان احتمال بارش پراکنده و خفیف برف وجود دارد.

او با اشاره به این که از اواخر روز پنجشنبه تا روز جمعه با گذر موج ناپایدار از لایه‌های میانی جو بر شدت ناپایداری‌ها افزوده می‌شود، خاطرنشان کرد: بارش برف به ویژه در شمال غرب و شمال استان محتمل است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: شدت آلاینده‌های جوی در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان امروز کمتر از روز‌های قبل شده، اما کماکان شرایط پایداری نسبی هوا در مناطق یاد شده تا پایان هفته ادامه دارد.

آقایی با بیان این که دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به هشت درجه سلسیوس و کمینه آن بامداد فردا به چهار درجه سلسیوس زیر صفر می‌رسد.

او اضافه کرد: بوئین میاندشت با دمای ۱۷ درجه سلسیوس زیر صفر و خوروبیابانک با ۱۰ درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان پیش بینی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.