در ‌گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

افتتاح ۱۰ جایگاه سوخت در پایتخت تا پایان سال/ معطلی شهروندان در صف‌های بنزین کاهش یابد

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت:انتظار می‌رود در موضوع جایگاه‌های سوخت کوچک‌مقیاس به دنبال پیچیده کردن روند کار‌ها نباشیم.

 جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان از تصمیم برای سپردن ایجاد و توسعه جایگاه‌های سوخت کوچک‌مقیاس به شهرداری‌های مناطق خبر داد و اظهار کرد: افتتاح جایگاه‌های جدید در سطح شهر، باعث تسهیل و تسریع در سوخت‌گیری و کاهش زمان معطلی شهروندان در صف‌هایی که در جایگاه‌های موجود بنزین شاهد آن هستیم، می‌شود.

وی ادامه داد: با از بین بردن دیوان‌سالاری اداری و تشریفات زائد آزاردهنده، باید به نوعی اقدام شود که شهرداری‌های مناطق در جذب سرمایه‌گذاران خصوصی، تسهیل و تسریع کنند.

تشکری هاشمی بیان کرد: احداث جایگاه سوخت در هر محله گامی رو به جلو به منظور پاسخ‌گویی به یکی از مطالبات مردم محلات است و  انتظار می‌رود در موضوع جایگاه‌های سوخت کوچک‌مقیاس به دنبال پیچیده کردن روند کار‌ها و طولانی شدن فرایند‌ها نباشیم و تمام تلاش خود را برای تحقق این برنامه به کار بگیریم.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد:  با توجه به گذشت ۶ ماه از زمان تصویب مصوبه احداث جایگاه‌های سوخت کوچک‌مقیاس در شورا، انتظار می‌رود تا پایان سال شاهد افتتاح حداقل ۱۰ جایگاه در سطح شهر باشیم.

وی یادآور شد: رویکرد شنبه‌های امید و افتخار باید از اینکه چه کاری می‌خواهیم انجام بدهیم به چه کار‌هایی انجام داده‌ایم، تبدیل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار