دبیر هیئت فوتبال اصفهان:

مجوز حضور هواداران در فولادشهر صادر شد

دبیر هیئت فوتبال اصفهان گفت:باشگاه ذوب‌آهن اصفهان برای مسابقه روز جمعه خود با تراکتور تبریز، درخواست حضور هواداران را داشته که این مجوز صادر شد.

تیم‌های ذوب‌آهن و تراکتور تبریز در هفته هفدهم لیگ برتر، جام خلیج فارس از ساعت ۱۴ روز جمعه هفتم بهمن‌ماه به مصاف یکدیگر می‌روند. در روز‌های اخیر مجوز حضور ۳۰ درصدی هواداران برای دیدار‌های هفته پیش روی لیگ برتر از سوی سازمان لیگ صادر شده، اما در خصوص حضور هواداران در ورزشگاه فولادشهر برای تماشای دیدار ذوب‌آهن گمانه‌زنی‌های بسیاری مطرح شد.

در همین زمینه، حمیدرضا دادخواه، دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت حضور هواداران در دیدار ذوب‌آهن و تراکتور اظهار کرد: برای حضور هواداران در ورزشگاه‌های کشور، ابتدا باید مجوز استانی از سوی مراجع ذی‌صلاح صادر شود و سپس مجوز دیگری از سوی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ابلاغ شود. قبل از آن نیز باشگاه‌ها باید درخواست حضور هوادار را برای دیدار‌های خود به سازمان لیگ ارسال کنند. پس از بررسی موارد موردنظر در ورزشگاه‌ها از سوی سازمان لیگ، همچون گیت‌های ورودی و سامانه بلیت‌فروشی، مجوز نهایی حضور تماشاگران صادر می‌شود.

او ادامه داد: باشگاه ذوب‌آهن برای مسابقه روز جمعه خود با تراکتور تبریز، درخواست حضور هواداران را داشته  که این مجوز صادر شد. بلیت فروشی این دیدار از امروز به روی علاقه‌مندان حضور در ورزشگاه باز خواهد شد و هواداران دو تیم می‌توانند بلیت این دیدار را با ثبت‌نام در وب‌سایت باشگاه ذوب‌آهن به نشانی www.zobahanclub.com خریداری و کنند و اقدامات لازم برای حضور در فولادشهر را انجام دهند.

منبع:ایمنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.