فاطمی: استقلالی ها انگیزه زیادی برای بردن ملوان دارند/ رفتار ساپینتو باعث استرس بازیکنان می شود

بازیکن سابق استقلال گفت: آبی پوشان انگیزه زیادی برای برد برابر تیم ملوان دارند تا از شرایط بحرانی خارج شوند.

فراز فاطمی بازیکن سابق استقلال  در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره بازی آبی پوشان برابر تیم ملوان اظهار کرد: با توجه به اینکه نتایج استقلال در یکی، ۲ هفته گذشته دلچسب نبود به همین علت بازیکنان این تیم انگیزه زیادی دارند تا با برد از شرایط بحرانی بیرون بیایند. البته تیم ملوان برعکس استقلال نتایج خوبی گرفته است و تقابل این ۲ تیم جذاب خواهد بود.

فاطمی درباره حضور تماشاگران در این بازی گفت: به نظرم تماشاگران، شور و هیجان خاصی به بازی می‌دهند و بازی‌ها بدون تماشاگر دلچسب نبود، اما اکنون هواداران هم از بازی تیم محبوب خود لذت می‌برند.

تیم استقلال بدون آرامش به موفقیت نمی رسد 

او درباره عملکرد ساپینتو بیان کرد: با توجه به توقعاتی که از یک مربی خارجی درجه یک داشتیم، اما ساپینتو خیلی نتوانسته انتظارات را برآورده کند و عملکردش راضی کننده نبود. او ایراداتی  دارد و این مربی در کنار زمین طوری رفتار می‌کند  و با جنجال و هیجان خود استرس به بازیکنان وارد می‌شود و هیجان کاذب تیم بالا می‌رود و تیم باآرامش بازی نمی‌کند. قهرمان فصل گذشته باید از آن دفاع کند و بدون آرامش نمی‌تواند به موفقیت برسد.

اخراج سیاوش یزدانی  جای سوال دارد 

بازیکن سابق استقلال درباره کنار گذاشتن سیاوش یزدانی گفت: به نظرم این تصمیم ایراد دارد. اشتباهات هم جزو فوتبال است و  یزدانی را به خاطر یک اشتباه اخراج کردند که جای سوال دارد.

آبی پوشان نیاز به هافبک خلاق دارند 

فاطمی درباره عملکرد تیم استقلال در نقل و انتقالات بیان کرد: به نظرم آبی پوشان نیاز به یک هافبک پابه توپ پشت فوروارد دارند که خلاقیت و دوندگی خوبی داشته باشد تا تیم رو به جلو حرکت کند. اکثر هافبک‌های استقلال حالت تدافعی دارند و مدیریت باشگاه باید یک پلی میکر بگیرد.

او درباره مشکل گلزنی استقلال اظهار کرد: تیم استقلال مهاجمان تاثیرگذار دارد، اما آن‌ها باید تغذیه شوند به همین علت نیاز به یک هافبک طراح دارند تا بتواند به فورواد‌ها پاس گل بدهد.

بازیکن سابق استقلال درباره مدعیان قهرمانی تصریح کرد: اکنون ۶، ۷ تیم مدعی قهرمانی هستند و ۵ هفته آخر می‌توانیم پیش بینی کنیم که چه تیمی قهرمان می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار