امام جمعه همدان:

شیطنت‌های دشمن در اهانت به مقدسات راه به جایی نمی برد

امام جمعه موقت همدان گفت: شیطنت‌های دشمن در اهانت به مقدسات راه به جایی نخواهد برد زیرا اسلام گرایی در عالم فراگیر شده است.

حجت الاسلام سیدحسن فاضلیان امام جمعه موقت همدان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان با اشاره به تاریخچه دشمنی و عداوت با اعتقادات مسلمانان گفت: غربی‌ها همواره خود را متمدن و قانونمند جلوه می‌کنند، اما در باطن به بهانه آزادی بیان به همه مقدسات عالم به ویژه اسلام توهین کرده اند.

او گفت: این شیطنت‌ها راه به جایی نخواهد برد و اسلام گرایی در عالم مورد توجه نسل‌ها به ویژه جوانان قرار گرفته است.

فاضلیان با تبریک فرا رسیدن ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی هم گفت: این روز‌ها عید مردم مسلمان ایران است و تقارن با ماه رجب باید با فضاسازی‌های شاد و مفرح در شهر‌ها و روستا‌ها بیش از گذشته مورد توجه قرار بگیرد.

خطیب جمعه همدان از همگان خواست از مغازه‌ها گرفته تا منزل‌های خود را با پرچم ملی کشور آذین بندی کنند تا پاسخی کوبنده به دشمنان باشد.

حجت الاسلام فاضلیان همچنین پیشنهاد داد دستگاه‌های اجرایی و خدماتی مانند شهرداری‌ها، بانک‌ها و مراکز درمانی در ارائه خدمات به مردم تخفیفات و معافیت‌های بیشتری اعمال کنند.

امام جمعه همدان در ادامه به زمستان نسبتا سرد امسال هم اشاره کرد و از مردم خواست با رعایت اصول مصرف بهینه انرژی آب، برق و گاز قدردان این نعمت های الهی باشند.

فاضلیان همچنین با انتقاد از گرانی‌های اخیر هم گفت: دولت موظف است با برهم زنندگان نظم اقتصادی و عوامل تورم زا مقابله کند و هوای مردم را بیشتر داشته باشد.

در پایان نماز جمعه این هفته نمازگزاران در حرکتی خودجوش و سراسری با سر دادن شعار‌های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» هتک حرمت به مقدسات اسلام و قرآن کریم را محکوم کردند.

برچسب ها: نماز جمعه ، خطبه نماز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.