همزمان با دهه فجر؛

بهره برداری از ۷ طرح عمرانی و خدماتی در بخش شراء قهاوند

بخشدار شراء منطقه قهاوند گفت: همزمان با آغاز دهه فجر امسال ۷ طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری معادل ۹ میلیارد تومان در بخش شراء به بهره برداری می‌رسد.

صحبت‌الله همایونفر در جلسه هماهنگی مراسم دهه فجر بخشداری شراء، افزود: با عنایت به اینکه در این بخش تعداد هشت کمیته دهه فجر فعال است بنابراین مطابق تکالیفی که برای کمیته‌ها تعیین شده، نسبت به برگزاری هر چه با شکوه‌تر مراسم جشن انقلاب اهتمام ویژه داشته باشند.

او گفت: برگزاری جشن انقلاب در شهر قهاوند و هشت روستای بزرگ بخش شراء، تقدیر از ۲۸۳ نفر ایثارگر در ۴۰ روستا، برگزاری نمایشگاه انقلاب در مسجد جامع قهاوند و روستا‌های بزرگ، عطرافشانی گلزار شهداء در قهاوند و ۲۲ روستا، دیدار با خانواده معظم شهداء و ایثارگران، برگزاری جشن انقلاب در تمامی مدارس سطح بخش، برگزاری مسابقات ورزشی بین ادارات، افتتاح ۲۵ واحد مسکونی کمیته امداد امام خمینی (ره)، حضور بخشدار و مسئولان بخش در روستا‌ها و دیدار با مردم و رسیدگی به مشکلات آن‌ها بخشی از برنامه‌های دهه فجر امسال است.

بخشدار شراء منطقه قهاوند تصریح کرد: همچنان که شعار بهمن امسال «ایران استوار- ۴۴ سال افتخار» است، همگی وظیفه داریم فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر گام دوم انقلاب و جهاد تبیین را مورد توجه قرار داده و در آگاه‌سازی نسل جوان نسبت به خدمات ۴۴ ساله جمهوری اسلامی تلاش کنیم.

او از مسئولان ادارات، شهرداری قهاوند، شورا‌ها و دهیاران خواست نسبت به آذین بندی شهر و روستا‌ها اقدام و در برپایی جشن انقلاب و ایجاد نشاط اجتماعی کوشا باشند.

برچسب ها: دهه فجر ، بهره برداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.