مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت‌حیدریه گفت: سوخت رسانی به مناطق مرزی و روستاهای دورافتاده در شرق کشور از آغاز فصل سرما و با وقوع یخبندان کم سابقه گسترش یافت.

جواد بلندی افزود: همچنین در پی درخواست های رسیده از مناطق سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی، سوخت رسانی سیار به نقاط دورافتاده جنوب شرق کشور نیز از مبدا خط لوله و انبار تربت‌حیدریه مضاعف شد تا مشکلی برای مردم پیش نیاید.

وی اضافه کرد: در پی ناترازی مصرف گاز طبیعی در شهرستان خواف واقع در مرز خراسان رضوی با کشور افغانستان فقط طی دو هفته اخیر ۲۵۰ هزار لیتر نفت سفید و ۳۸ هزار کپسول گاز مایع بین ۲ هزار و ۳۵۰ خانوار روستایی این منطقه توزیع شد.

بلندی گفت: همچنین یک میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر نفت سفید و گازوئیل به عنوان سوخت جایگزین بین نانوایی ها، مرغداریها، گلخانه ها و دیگر صنایع متقاضی شهرستان مرزی خواف توزیع شد تا خللی در خدمت رسانی به مردم پیش نیاید.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه بیان کرد: فقط طی یک ماه گذشته افزون بر ۱۰۰ میلیون لیتر انواع فرآورده سوختی شامل بنزین، نفت سفید و گازوئیل به نواحی تحت‌پوشش در خراسان رضوی و همچنین استانهای خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان ارسال و توزیع شد.

وی اظهار کرد: تا پایدار شدن شرایط جوی و خروج سامانه سرد از شرق کشور کلیه واحدهای ستادی، انبار و خطه لوله نفتی تربت حیدریه بصورت شبانه روزی توزیع سوخت مردم این خطه از ایران را انجام خواهند داد و هیچگونه نگرانی و مشکلی از بابت تامین نیازهای سوختی وجود ندارد.

شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه یکی از مناطق ۳۷ گانه شرکت پخش ایران است که در کنار مناطق مشهد و سبزوار وظیفه تامین و توزیع مواد سوختی شرق کشور را بر عهده دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.