اعزام تیم‌های منتخب تولید محتوای دیجیتال بسیج سیستان و بلوچستان به رقابت ملی

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان گفت: ۲ تیم تخصصی منتخب مرحله استانی چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان به مرحله کشوری اعزام شدند.

محمدهادی طهرانی مقدم مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان گفت: مرحله نهایی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در بخش بازی‌های ویژه تلفن همراه، نرم‌افزار‌های موبایلی و پویانمایی به میزبانی سازمان فضای مجازی بسیج در تهران از نهم تا یازدهم بهمن ماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این رویداد یکی از اقدامات اساسی سازمان فضای مجازی بسیج برای ایجاد هم افزایی شبکه مردمی فعال و مولد در حوزه فضای مجازی است افزود: در مرحله نهایی کشوری ۱۱۸ تیم و ۶۰۰ شرکت‌کننده از سراسر استان‌های کشور به رقابت می‌پردازند که سهم سیستان و بلوچستان در این رقابت ۲تیم برگزیده مرحله استانی در بخش‌های پویانمایی و بازی در قالب هفت نفر به سرپرستی معاونت متنا سازمان فضای مجازی استان است که در این مرحله با سایر استان‌ها به رقابت می‌پردازند.

مسوول سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: تفاوت امسال با دوره‌های گذشته حضور ۷۲ ساعته شرکت کنندگان در این رویداد ملی است که طی آن یک ورکشاپ آموزشی برای اعضای شرکت کننده در این رویداد قبل از شروع رقابت برگزار خواهد شد.

وی گفت: در آیین اختتامیه این رویداد ملی علاوه‌بر تجلیل از برگزیدگان نهایی هر بخش، برترین‌های فضای مجازی کشور نیز معرفی و تقدیر خواهند شد.

گفتنی است : مرحله استانی این رویداد توسط سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان در آبان ماه سالجاری با حضور ۲۰تیم در قالب ۷۲ نفر در مرکز استان برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار