برف و کولاک در راه زنجان

رئیس گروه پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان از کاهش دمای هوا و یخبندان از امشب خبر داد و گفت: سامانه جدید بارشی از امروز وارد استان می‌شود.

سونا صرفی رئیس گروه پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان، با بیان اینکه بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، سامانه بارشی اواخر امروز از مرز‌های جنوبی و جنوب غربی وارد استان می‌شود، اظهار داشت: بر همین اساس و به لطف خدا، هفته پربارشی برای استان پیش‌بینی می‌شود و برف مهمان بابرکت زنجانی‌ها است.

وی با اشاره به اینکه دمای هوا در این چند روز به خاطر ورود سامانه بارشی جدید افزایشی خواهد بود، گفت: روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه ۱۰ و ۱۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ برای استان زنجان بارندگی پیش‌بینی می‌کنیم. مخصوصاً روز سه‌شنبه روز پربارشی در سطح استان خواهد بود و از هوطنانمان درخواست داریم در این روز حتی‌الامکان سفر نکنند.

رئیس گروه پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان تأکید کرد: کولاک و برف شدید در مناطق استان طی روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه پیش‌بینی می‌شود که البته در برخی از نقاط محدود استان، بارش باران نیز خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه داده‌های ایستگاه‌های هواشناسی استان در ۲۴ ساعت گذشته بیانگر این است گیلوان به عنوان گرم‌ترین ایستگاه هواشناسی در استان بود، ادامه داد: ایستگاه خیرآباد هم سردترین دما با ۱۷- درجه بوده است؛ همینطور زنجان هم طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲- بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.