راهیابی ۷ کارگر کردستانی به مسابقات ملی مهارت

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان گفت: ۷ کارگر کردستانی به اولین دوره مسابقات ملی مهارت کارگران ایران ویژه شاغلان بنگاه‌های اقتصادی راه پیدا کردند.

فردین وکیلی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان ایجاد تحول اقتصادی و ارتقای بهره‌وری، را باور این سازمان دانست و گفت: مسابقات ملی مهارت کارگران ایران بر اساس استاندارد‌های بین‌المللی به‌طور سالانه برگزار می‌شود و از مشارکت بنگاه‌های اقتصادی در برگزاری نخستین دوره مسابقات ملی مهارت کارگران استقبال می‌کنیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کردستان اضافه کرد: مسابقات در سه گروه ماشین‌کاری صنعتی، طراحی مهندسی و جوشکاری برگزار می‌شود که هفت کارگر کردستانی از سوی لاستیک بارز کردستان در رشته‌های طراحی قطعات صنعتی به کمک نرم‌افزار SOLIDWORKS و برنامه نویسی PLC حضور دارند.

او ادامه داد: رشته‌های (تراشکاری یونیورسال، فرزکاری یونیورسال، تراشکاری CNC و فرزکاری CNC) در گروه ماشین‌کاری صنعتی، (جوشکاری SMAW، جوشکاری با گاز محافظ CO ۲ و جوشکاری با گاز محافظ آرگون) در گروه طراحی قطعات صنعتی به کمک نرم‌افزار SOLIDWORKS طراحی قطعات صنعتی به کمک نرم‌افزار SOLIDWORKS، طراحی قطعات صنعتی به کمک نرم‌افزار CATIA و برنامه‌نویسی PLC) در گروه مهندسی از رشته‌های این دوره از مسابقات است.

وکیلی یادآور شد: با اعطای مدال طلا، نقره و برنز به همراه جوایز نفیس به نفرات اول تا سوم هر رشته، از برگزیدگان مسابقات ملی مهارت کارگران ایران تجلیل می‌شود و علاوه‌ برآن برای برگزیدگان کارت مربیگری و آزمون گری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و گواهینامه حضور در مسابقات صادر خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.