ضبط بیش از ۴ هزار ثوب پوشاک قاچاق

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از جریمه ۳.۸ میلیارد ریالی متهم پرونده پوشاک قاچاق خبر داد.

غلامرضا سالاری گفت: یک دستگاه خودروی پژو حامل کالای قاچاق در حومه شهرستان لارستان شناسایی و توقیف شد.

او گفت: ماموران نیروی انتظامی شهرستان لارستان طی بازرسی از این خودرو ۴۳۶۰ ثوب پوشاک خارجی را کشف که با توجه به عدم ارائه اسناد و مدارک گمرکی از جانب سرنشینان خودرو، محموله ضبط و پرونده‌ای نیز جهت بررسی موضوع در تعزیرات لارستان تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: در بررسی‌های بعمل آمده توسط شعبه اول اداره تعزیرات حکومتی شهرستان لارستان، تخلف متهم محرز و نهایتا حکم به ضبط پوشاک مکشوفه و جریمه سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی فرد مذکور صادر شد.

محکومیت دو میلیاردی مالک موتور سیکلت قاچاق

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از کشف و ضبط یک دستگاه موتور سیکلت قاچاق در شهرستان داراب خبر داد و گفت: با دریافت اطلاعات و اخباری مبنی بر نگهداری یک دستگاه موتور سیکلت قاچاق در یک منزل مسکونی واقع در شهرستان داراب، مامورین نیروی انتظامی با اخذ مجوز قضایی اقدام به توقیف موتور سیکلت کردند.

سالاری با اشاره به تشکیل پرونده تعزیراتی جهت رسیدگی به موضوع گفت: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که موتور سیکلت مکشوفه بطور قاچاق وارد کشور شده و متهم قصد انتقال آن به شیراز را داشته که به دام قانون گرفتار شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: با تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط موتور سیکلت و جریمه دو میلیارد و دویست میلیون ریالی متهم صادر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار