ساخت چهار مجتمع و پارک اداری در سیستان و بلوچستان

چهار مجتمع و پارک اداری در شهرستان‌های هیرمند، مهرستان، زهک و سیب و سوران با پیشرفت فیزیکی حدود ۷۵ درصد در حال ساخت است.

مهدی شهرکی سرپرست اداره اجرای طرح‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت:مجتمع‌های اداری به منظور رفاه حال شهروندان سیستان و بلوچستان برای دریافت خدمات دولتی احداث می‌شود.

مهدی شهرکی، افزود: پارک‌های اداری شهرستان‌های هیرمند و مهرستان دارای زیربنای ۲ هزار و ۷۶۷ متر مربع بوده که پیشرفت فیزیکی آن‌ها به ۸۵ درصد رسیده است.

وی ادامه داد: همچنین برای ساخت پارک اداری شهرستان سیب و سوران در گستره ۲ هزار و ۷۶۷ متر مربع و با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد تاکنون بیش‌از ۵۴ هزار و ۶۰۴ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

سرپرست اداره اجرای طرح‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی ساخت مجتمع و پارک اداری شهرستان زهک خبر داد و افزود: برای تکمیل این طرح به مساحت یک‌هزار و ۵۶۰ متر مربع نیز تاکنون بیش‌از ۷۰ هزار میلیون ریال اعتبار هزینه شود.

وی با بیان اینکه برای تکمیل پارک‌های اداری در دست ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان در مجموع بیش‌از ۳۲۰ هزار اعتبار ریال مورد نیاز است گفت: با تخصیص اعتبارات لازم این طرح‌ها با سرعت بیشتری تکمیل و جهت خدمت‌رسانی به مردم استان به حوزه‌های مربوطه تحویل داده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار