محمدرضا شجاعی طراح صحنه و لباس معتقد است راه‌اندازی گروه سینمایی هنر و تجربه ایده بسیار خوبی بود که باید سال‌ها قبل به آن پرداخته می‌شد.

محمدرضا شجاعی طراح صحنه و لباس با اشاره به اهمیت فعالیت گروه سینمایی هنر و تجربه گفت: تاسیس گروه سینمایی هنر و تجربه از ابتدا ایده بسیار خوبی بود که در این چند سال راه‌اندازی شد و مورد استقبال هم قرار گرفت. امیدوارم برای توسعه آن، بسیار جدی‌تر از قبل به هنر و تجربه بها داده شود.

شجاعی با بیان اینکه کیفیت در فیلم‌های هنر و تجربه مشهود است گفت: هنر و تجربه نیاز به معرفی و تبلیغ بیشتر در میان عموم مردم دارد و این تنها توسط رسانه اتفاق می‌افتد. مخاطب باید هنر و تجربه را بشناسد، چون خیلی‌ها هنوز هم فکر می‌کنند فیلم‌های تجربی در این گروه اکران می‌شود در صورتی که فیلم‌های بسیار خوبی در هنر و تجربه ارائه می‌شود. فیلم‌هایی که در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران می‌شود گاهی با ارزش‌تر از آثاری است که در سینمای حرفه‌ای نمایش داده می‌شود، است.

برنده دو سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر با بیان اینکه کیفیت در فیلم‌های هنر و تجربه مشهود است گفت: امروز شاهد هستیم که فیلم‌های بسیار خوبی در هنر و تجربه ارائه می‌شود. فیلم‌هایی که در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران می‌شود گاهی با ارزش‌تر از آثاری است که در سینمای حرفه‌ای نمایش داده می‌شود، است.

وی با اشاره به اینکه به تازگی فیلم «ایمو» را در گروه سینمایی هنر و تجربه به تماشا نشسته است افزود: به تازگی فیلم‌های زیاده دیده بودم، اما به دور از اغراق، «ایمو» یکی از بهترین فیلم‌هایی بود که اخیرا تماشا کردم.

وی ادامه داد: همیشه ساخت فیلم‌های ساده بسیار سخت‌تر است چرا که به پالایش دقیق‌تری نیاز دارد و باید همه چیز به اندازه و درست ارائه شود تا بتواند با مخاطب ارتباط برقرار کند.

شجاعی با تاکید بر اینکه «ایمو» ظاهرا فیلم ساده، اما بسیار عمیقی بود بیان کرد: این فیلم از نظر مضمون اشاره درستی به مهاجرت و آسیب‌هایش کرده است. تمام جزئیات فیلم درست و به اندازه بود که همین باعث حال خوب مخاطب می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار