اعزام زائران خراسان رضوی به عتبات عالیات عراق افزایش یافت

از ابتدای امسال در حال حاضر ۲۱ هزار و ۲۰۰ زائر ازخراسان رضوی به عتبات عالیات در عراق اعزام شده اند.

جواد شاد مدیر حج و زیارت خراسان رضوی گفت: میزان اعزام زائران از این استان به عتبات اعزام زائران خراسان رضوی به عتبات عالیات عراق افزایش یافت عالیات عراق در دی  امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۴۶.۷۱ درصد افزایش داشته است.

او افزود: سال گذشته اعزام به عتبات عالیات از ۱۷ آذر  با شیب کندی آغاز شد به طوری که در دی  پارسال هزار و ۴۹۰ زائر از خراسان رضوی به عتبات اعزام شدند که امسال میزان اعزام زائران با رشد حدود ۴۷ درصدی به ۲ هزار و ۱۸۶ زائر رسید.

مدیر حج و زیارت خراسان رضوی  ادامه داد: از ابتدای امسال  در حال حاضر  ۵۷۹ کاروان شامل ۲۱ هزار و ۲۰۰ زائر از این استان به عتبات عالیات در عراق اعزام شده اند.

شاد بیان کرد: از این تعداد ۵۲۰ کاروان با ۱۸ هزار و ۹۱۸ زائر از مشهد و ۵۹ کاروان با ۲ هزار و ۲۸۲ زائر از سایر شهرستان‌های خراسان رضوی از طریق سازمان حج و زیارت استان به عتبات عالیات اعزام شده اند که بسیاری از زائران شهرستان‌ها نیز با کاروان‌های مشهد به عتبات عالیات اعزام شده اند.

او تصریح کرد: از مجموع کاروان‌های اعزامی استان ۱۲ هزار و ۵۳۴ زائر در قالب ۳۴۰ کاروان به صورت هوایی و هشت هزار و ۶۶۶ زائر به صورت زمینی اعزام شده‌اند.

  مدیر حج و زیارت خراسان رضوی تاکید کرد: متقاضیان تشرف به عتبات عالیات می‌توانند با مراجعه به دفاتر زیارتی و یا از طریق سایت atabatorg.haj.ir برای خود و همراهانشان ثبت نام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.