مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از اکران آثار سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در سه سینمای مُنتخب اصفهان خبر داد.

علی تمنایی، گفت: آثار  سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از ۱۷ تا ۲۳ بهمن در سه سینمای ساحل، سپاهان و فلسطین اصفهان همزمان با تهران نمایش داده می‌شود.

او گفت: تدابیر لازم از سوی سینماداران اصفهان از مدت‌ها پیش از لحاظ ظرفیت و فضای نمایش ایجاد شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با پیش بینی استقبال پرشور مردم از این رویداد خاص فرهنگی مانند دوره‌های گذشته گفت: این جشنواره حیاتی نو در حوزه فرهنگ و هنر محسوب می‌شود و در پایتخت فرهنگ و هنر ایران اسلامی جایگاه ویژه‌ای خواهد داشت.

او با اشاره به اهمیت فجر باشکوه انقلاب اسلامی گفت: برپایی جشنواره فیلم فجر نقش بنیادی و سازنده‌ای در حیات فرهنگی و هنری ایران اسلامی دارد.

تمنایی، نقش و جایگاه سینما را در عملیاتی کردن برنامه‌ها و راهبرد‌های کلان ملی بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: هنر هفتم نقش تعیین کننده‌ای در بیشتر عرصه‌های جامعه دارد.

او خاطرنشان کرد: تولیدات سینمایی، تاثیر بسیاری در رفتارها، ارزش‌ها، افکار و در مجموع دیدگاه جامعه دارد و از این لحاظ از حساسیت خاصی برخوردار است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان افزود: جشنواره فیلم فجر را می‌توان مهمترین و بزرگترین رویداد فرهنگی و هنری از لحاظ فرهنگ‌سازی در جامعه بشمار آورد.

او یادآور شد: اکران تولیدات مُنتخب فیلم کوتاه و بلند داستانی استان و برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی مهارت‌های فنی در فیلم‌سازی با رویکرد گفتمان انقلاب اسلامی از برنامه‌های جنبی جشنواره فیلم فجر در اصفهان است.

تمنایی یادآور شد: آثار راه یافته به جشنواره پس از اعلام سازمان سینمایی و سمعی بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مخاطبان اطلاع رسانی می‌شود و جدول نهایی برنامه اکران‌ها با هماهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در رسانه‌ها منتشر و در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

بنا به اعلام روابط عمومی چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در کمیته امور نمایش جشنواره، فروش بلیت فیلم‌های جشنواره بصورت برخط (آنلاین) از طریق سامانه‌های آی‌تیکت (iticket.ir)، ایران‌تیک (irantic.com) و گیشه هفت (gisheh ۷.ir) خواهد بود.

چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۳ بهمن امسال همزمان با تهران در ۳۱ استان کشور برگزار می‌شود.


منبع:ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.