آماده‌باش تیم‌های امدادی اصفهان برای کمک به زلزله‌زدگان خوی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: اصفهان در راستای کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان خوی به تیم‌های امدادی هلال احمر، فوریت‌های پزشکی و بیمارستان‌ها آماده‌باش داده است اما تاکنون کمکی درخواست نشده است.

منصور شیشه‌فروش با اشاره به وقوع زلزله خوی گفت: اصفهان در راستای کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان به تیم‌های امدادی هلال احمر، فوریت‌های پزشکی و بیمارستان‌ها آماده‌باش داده است، اما تاکنون کمکی درخواست نشده است.

او بیان کرد: اصفهان در اکثر حادثه‌های کشوری حضور فعال داشته است و هم اکنون نیز در هرمزگان در شهر‌های میناب و رودان که ناشی از سیل سال گذشته منازل مسکونی آن دچار آسیب شد، ۷۰۰ واحد مسکونی را بنیاد مسکن اصفهان در دست بازسازی دارد و حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شیشه‌فروش افزود: در سیل مرداد ماه امسال اصفهان یک ماه به چهارمحال و بختیاری با اعزام تانکر‌های آبرسانی و تیم‌های فنی برای درست کردن شبکه آب کمک کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: مرداد ماه امسال نیز اصفهان در استان یزد امکانات امدادی را برای تخلیه آب ناشی از سیل و بازگشایی مسیل‌ها فرستاد تا با استفاده از لودر، تیم‌های فنی و امدادی کمک‌رسانی کنند.

او با اشاره به اینکه در سیل مرداد امسال اصفهان به همدان، فارس و کرمان کمک‌رسانی کرد، افزود: سال‌های گذشته نیز در زلزله سرپل ذهاب و کرمانشاه، ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی را بازسازی کرد.

شیشه‌فروش با اشاره به اعزام ماشین‌آلات، نیرو‌های امدادی و تیم‌های فنی برای سیل خوزستان در سال ۹۸ خاطرنشان کرد: در سیل سال ۹۸ در لرستان اصفهان ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی را بازسازی کرد.


منبع:فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.