تمامی خدمات صندوق ضمانت صادرات ایران به حوزه گردشگری تسری پیدا کرد

با پیگیری‌های وزیر میراث‌فرهنگی و همکاری وزیر صمت و همراهی صندوق ضمانت صادرات ایران، تمامی خدمات این صندوق به حوزه گردشگری تسری پیدا کرد.

کارگاه آموزشی و توجیهی نحوه بهره‌مندی از ظرفیت‌های صندوق ضمانت صادرات ایران با عنوان تنظیم قرارداد‌های اسناد لازم مرتبط با صندوق با حضور علی‌اصغر شالبافیان معاون گردشگری کشور و سید امیر برهانی سرپرست صندوق ضمانت صادرات ایران امروز دوشنبه ۱۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ در سالن آمفی‌تئاتر وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار شد.

علی‌اصغر شالبافیان در حاشیه این کارگاه آموزشی گفت: با توجه به مصوبه هیأت وزیران مبنی بر صادراتی قلمداد کردن درآمد‌های حاصل از جذب گردشگران ورودی و با پیگیری‌های ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مبنی بر تسری خدمات صندوق ضمانت صادرات ایران به حوزه گردشگری، این مهم انجام شد.

معاون گردشگری کشور افزود: خوشبختانه با همکاری وزیر صمت و همراهی صندوق ضمانت صادرات ایران، تمامی خدمات این صندوق به حوزه گردشگری هم تسری پیدا کرد، به همین منظور برای عملیاتی و اجرایی شدن خدمات مختلف صندوق ضمانت صادرات ایران از جمله سرمایه در گردش، تنظیم سرمایه‌گذاری، نحوه بیمه کردن تور‌های گردشگری ورودی، نشست توجیهی آموزشی با حضور دفاتر خدمات مسافرتی فعال در این حوزه و همکاران صندوق ضمانت صادرات ایران و معاونت گردشگری برگزار شد تا نحوه اجرایی شدن این حمایت‌ها مشخص شود.

شالبافیان تصریح کرد: در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران نیز صندوق ضمانت صادرات ایران به برگزاری این نشست توجیهی برای سایر علاقه‌مندان حوزه گردشگری اقدام خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار