ارزش بیش از یک میلیارد ریالی پرونده تخلفات حوزه آرد در سبزوار

مدیر جهاد کشاورزی سبزوار گفت: ۸۵ پرونده مرتبط با تخلفات حوزه آرد به ارزش یک میلیارد و ۶۱۹ میلیون ریال در این شهرستان تشکیل شده است.

علی اصغر امانیان مدیر جهاد کشاورزی سبزوار گفت: در همین مدت ۲۰۱ کیسه آرد قاچاق با حجم هشت هزار و ۴۰ کیلوگرم به ارزش پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال سبزوار کشف شده که این محموله آرد به چرخه خبازی‌ها بازگشته و متخلفان پس از رسیدگی پرونده در تعزیرات به پرداخت جریمه محکوم شده اند.

او افزود: از زمانی که دبیرخانه آرد و نان به جهاد کشاورزی واگذار شده، تیم‌هایی با همیاری بازرسان جهاد کشاورزی و بسیج اصناف تشکیل و در نوبت‌های مختلف از نانوایی‌های سطح شهرستان سرکشی می‌کنند.

مدیر جهاد کشاورزی سبزوار ادامه داد: مجموعه جهاد کشاورزی، اتحادیه نانوایان و بسیج اصناف با کمک دستگاه اطلاعاتی، امنیتی، سپاه و بسیج بر نحوه توزیع و مصرف آرد و رعایت ساعات کاری نانوایان شهرستان نظارت مستمری دارند.

امانیان بیان کرد: فروش نان حجمی، کم‌فروشی، گران‌فروشی و عرضه خارج از شبکه آرد دولتی برخی از تخلفات اصلی نانوایان در سطح شهرستان سبزوار بوده است.

حدود ۳۰۰ نانوایی یارانه پز در شهرستان‌های سبزوار، داورزن، خوشاب و ششتمد فعال هستند که از این تعداد ۱۷۰ واحد نانوایی در شهر سبزوار فعالیت دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار