فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا:

نوار مرزی شرق کشور در امنیت کامل به سر می‌برد

امیر سرتیپ رضا آذریان گفت: در حال حاضر هیچگونه تهدیدی در مرز‌های شرقی وجود ندارد.

امیر سرتیپ رضا آذریان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا در بازدید از مرز‌های مشترک ایران و افغانستان گفت: در حال حاضر تمامی نوار مرزی شرق کشور در امنیت کامل به سر می‌برند و هیچ گونه تهدیدی در این نقطه وجود ندارد.

او افزود: فراتر از مرز‌های جمهوری اسلامی ایران تحت رصد عملیاتی و امنیتی نیرو‌های مسلح به ویژه ارتش قرار دارد و به دشمنان اجازه تعرض به مرز‌ها را نخواهیم داد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا ادامه داد: افغانستان، کشور دوست و برادر ایران است و اگر تحرکی در مرز‌های این دو کشور صورت می‌گیرد؛ از سوی حاکمیت کشور همسایه نیست بلکه قاچاقچیان و اشرار دست به چنین کار‌هایی می‌زنند.

آذریان بیان کرد: اگر گروهکی قصد تجاوز به حدود و مرز‌های کشور را داشته باشند، قطع به یقین با واکنش سخت مرزداران مواجه خواهد شد.

او تصریح کرد: پاسگاه‌های مرزی ارتش در شرق کشور و خراسان رضوی به طور متناوب مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و شرایط خوبی از لحاظ امنیتی دارد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا تاکید کرد: سربازان ارتش با مسئولیت پذیری و روحیه نظامی و دفاعی بالا در کنار نیرو‌های مرزبانی فراجا مشغول حراست از مرز‌های ایران اسلامی هستند و امنیت پایدار را برای مرزنشینان فراهم می‌آورند.

آذریان اظهار کرد: ارتشیان از لحاظ فنی نیز اوضاع مناسبی دارند با آمادگی کامل، ماموریت‌های روزانه و شبانه خود را انجام می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.