۸۰ میلیارد تومان پروژه در مهدی‌شهر کلنگ زنی می‌شود

فرماندار مهدی‌شهر از کلنگ‌زنی ۸۰ میلیارد تومان پروژه همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: مجموعاً ۶۹ پروژه با ۵۰ میلیارد تومان اعتبار در این شهرستان افتتاح می‌شود.

اقوامی پناه فرماندار مهدی‌شهر  در نشست خبری به مناسبت دهه مبارک فجر به میزبانی فرمانداری مهدی‌شهر ضمن بیان اینکه در این ایام هفت پروژه عمرانی و اقتصادی کلنگ زنی می‌شود، بیان کرد: ۸۰ میلیارد تومان برای این پروژه‌ها اعتبار صرف شده است.

وی از افتتاح ۶۹ پروژه با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان در مهدی شهر طی ایام الله دهه فجر خبر داد و بیان کرد: مجموعاً ۷۶ پروژه با اعتبار ۱۳۰ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار مهدی‌شهر با بیان اینکه افتتاح مرکز درمان ناباروری رویان با اعتبار ۲۲ میلیارد تومان از مهمترین طرح‌های شهرستان در ایام الله دهه فجر است، بیان داشت: دهیاری‌ها، شهرداری، راه و شهرسازی و درمان، برق رسانی و… در زمره دیگر طرح‌های قابل افتتاح در مهدی‌شهر است.

اقوامی پناه همچنین با بیان اینکه ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار از سفر رئیس جمهور برای مهدی شهر در نظر گرفته شده است، تاکید داشت: ۶۵ میلیارد تومان از این اعتبارات تا کنون محقق شده است.

برچسب ها: نشست خبری ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار