۶۶ پروژه عمران روستایی در استان سمنان بهره برداری می‌شود

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان بابیان اینکه در دهه فجر۶۶ پروژه عمران روستایی به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: این تعداد به نسبت سال قبل رشد چهار برابری داشته است.

فلاحی با بیان اینکه طی دهه فجر امسال ۶۶ پروژه عمران روستایی دهه فجر در استان سمنان بهره برداری می‌شود، ابراز داشت: برای افتتاح این طرح‌ها اعتباری بالغ بر ۷۴۰ میلیارد ریال در سطح روستاهای استان سمنان هزینه شده است.

وی ضمن بیان اینکه این پروژه‌های عمران روستایی شامل بهسازی و اصلاح معابر روستاهای استان سمنان می‌شود، افزود: طرح‌های دهه فجر امسال   در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر ریالی ۱۴ برابر و از نظر تعداد چهار برابر رشد داشته است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان ضمن بیان اینکه بیشترین تعداد پروژه‌ها با ۳۰ مورد اختصاص به روستاهای شهرستان شاهرود است، ابراز داشت: بخش مرکزی و امیرآباد شهرستان دامغان با ۱۹ مورد در جایگاه بعدی قرار دارد که باید این نکته را اضافه کرد که پروژه‌های اصلاح معابر در همه روستاهای استان سمنان به انجام رسیده است.

فلاحی با تاکید بر اینکه در سفر رئیس جمهور به استان سمنان ۳۰ میلیارد تومان برای ایمن سازی روستاها در نظر گرفته شد، تصریح کرد: روژه‌ای با عنوان «ایمن سازی روستاهای استان سمنان از خطر سیل» به تصویب رسید که در روستاهای پر ریسک استان سمنان هزینه شده است.

برچسب ها: دهه فجر ، افتتاح طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.