تربیت امثال سلیمانی‌ها در مکتب انقلاب اسلامی

استاندار خوزستان گفت: زمانی که همه تصور می‌کردند کم‌کم از آموزه‌های اوایل انقلاب فاصله می‌گیریم شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت به ما نشان دادند که در این مکتب هنوز هم امثال سلیمانی‌ها در حال تربیت هستند.

علی‌اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان گفت: امروز در حالی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم که از آن روز‌های تیره و تار قبل از انقلاب سال‌ها و قرن‌ها فاصله گرفته‌ایم؛ از ایامی که در تکنولوژی‌های نوین جهانی هیچ جایگاهی نداشتیم، از آن روز‌هایی که در جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس برای سیم خاردار هم ما را در منگنه تحریم خود قرار می‌دادند.

او می گوید: امروز موشک‌های دوربرد و نقطه‌زن، پهپادها، توانمندی‌های تکنولوژیکی و به‌روز، فضاپیماها، قدرت بدون مناظر پزشکی و دریایی ما در جهان سرآمد است. اگر در برخی از این رشته‌ها اول دنیا نیستیم، به برکت امثال شهید فخری‌زاده‌ها، شهید احمدی روشن‌ها، شهید کاظمیان‌ها، شهید حسن مقدم‌ها و شهدای دیگری که امروز هر کدام‌شان موجب افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، در رده‌های اول و حداکثر پنجم تا ششم جهان هستیم.

استاندار خوزستان گفت: افتخار می‌کنیم که امروز در مدارس، دانش‌آموزانی تربیت می‌کنیم که هر کدام از این دانش‌آموز‌ها هچون شهدایی که در انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی کردند، در آینده این انقلاب ان شاءالله نقش‌آفرینی می‌کنند.

به گفته او سرافراز و پیروزمندانه شاهد شکوفایی نوبه‌نو از استعداد‌های درخشان این نظام هستیم. انشاءالله زنگ این انقلاب هر سال نواخته خواهد شد تا روزی که حضرت امام قائم (عج) ظهور کند و چشمان همه به جمال وجودشان روشن شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار