خبری خوش برای رانندگان آژانس‌های درون شهری زرند

شهردار زرند در اولین روز از ایام الله دهه‌ مبارک فجر از واریز مبلغ مایه التفاوت سوخت به کلیه رانندگان آژانس‌های درون شهری این شهرستان خبر داد.

علی ضیاءالدینی گفت: پس از پیگیری‌های متعدد و رایزنی با نهاد‌های استانی و کشوری در خصوص پرداخت مایه التفاوت قیمت ریالی سوخت به فعالین حوزه‌ی حمل و نقل عمومی شهر زرند که سال‌ها از این تسهیلات محروم بوده اند، این اعتبار برای اولین ماه به یمن ماه مبارک بهمن و مقارن با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در کارت‌های بانکی رانندگان آژانس‌های درون شهری شارژ شده است.

او با اعلام اینکه رانندگان صرفاً در زمان سوخت‌گیری می‌توانند از این مبلغ، به منظور پرداخت هزینه سوخت در جایگاه‌های عرضه سوخت استفاده کنند، افزود: درحال حاضر کلیه افرادی که دارای پروانه‌ی فعالیت تاکسیرانی بوده و میزان پیمایش آن‌ها از سوی مدیران مؤسسات تائید شده است، این مبلغ را دریافت کرده اند.

 ضیاءالدینی تصریح کرد: واریز این مبلغ بعد از ثبت نام و دریافت اطلاعات رانندگان آژانس دارای پروانه در سه بخش هویتی، خودرویی و بانکی برای واریز مایه التفاوت ریالی سهمیه سوخت به اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل کشور و سپس به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ارسال و طی هفته جاری به حساب رانندگان واریز شده است.

 او این امر را شروعی برای برنامه ریزی پایدار و تقسیم عادلانه‌ امکانات در حوزه‌ی حمل و نقل درون شهری دانست و شهرداری را در راستای بهبود شرایط حمل و نقل عمومی که از اصلی‌ترین پارامتر‌های پیشرفت هر جامعه‌ای می‌باشد را مصمم اعلام کرد.

ضیاءالدینی بیان داشت: این واریزی می‌تواند هدیه‌ای از سوی شهرداری به رانندگان درون شهری در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
درود،،اگرمیدان دانشگاه دوروبرش روآسفالت میکردیدخیلی خوب بود،میدان اول شهرهسته،،مایع آبروریزی شهرمون شده
آخرین اخبار