در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

«جنگل پرتقال» فیلمی که از نشانه‌های غیرسینمایی نیز بهره برد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره «جنگل پرتقال» گفت: این فیلم از نشانه‌های غیرسینمایی بهره برد و تک بعدی نبود.

 مجتبی توانگر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بعد از تماشای فیلم سینمایی «جنگل پرتقال» نخستین ساخته بلند آرمان خوانساریان و از تولیدات بنیاد سینمایی فارابی درباره این اثر گفت: این فیلم علاوه بر ویژگی‌های سینمایی، تک بعدی نبوده و از المان‌های دیگر نیز بهره برده است.

توانگر درباره این اثر سینمایی گفت: بنیاد سینمایی فارابی به ویژه در سال‌های اخیر مجموعه‌ای از المان‌ها و نشانه‌ها را در هنر سینما دنبال کرده و صرفا تک بعدی به حوزه فیلمسازی توجه نداشته است؛ چنانچه در فیلم «جنگل پرتقال» نیز این رویداد مشخص است و ما ابعاد مختلفی از هنر را  در آن شاهد هستیم، از جمله طبیعت متنوع و زیبای تنکابن در فیلم دیده می‌شود.

وی افزود: ادبیات نمایشی نیز به عنوان یکی از رشته‌هایی که باید مورد توجه قرار بگیرد، در فیلم «جنگل پرتقال» مورد تاکید قرار می‌گیرد. در واقع لایه‌های نادیده جامعه در فیلم جنگل پرتقال نمود دارد.

توانگر گفت: ضمن اینکه باید به عوامل این فیلم نیز اشاره کرد که همه از چهره‌های شاخص سینمایی هستند مثل رسول صدرعاملی در مقام تهیه‌کننده و بازیگرانی نظیر سارا بهرامی که مخاطبان نسل‌های مختلف با نقش آفرینی او ارتباط برقرار می‌کنند. در کنار این، فیلم از بازیگرانی که به نوعی با این اثر بیش از قبل به جامعه مخاطبان معرفی می‌شوند، بهره برده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار