سهم سرخابی‌ها از VAR توسط دولت تامین شد

قنبرزاده نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال گفت: دولت پول VAR استقلال و پرسپولیس را می‌دهد.

در روز‌هایی که هزینه بالای تجهیز ورزشگاه‌ها به فناوری وی‌ای‌آر به دغدغه‌ای جدی تبدیل شده، منصور قنبرزاده، نایب‌رییس دوم فدراسیون فوتبال، خیال باشگاه‌های سرخابی پایتخت را از پرداخت این هزینه راحت کرد.

قنبرزاده در گفتگوی تلفنی با برنامه ورزشگاه گفت: "مبحث اصلی بحث ورزشگاه‌هاست که باید تجهیز بشوند برای VAR. ما دو نوع ورزشگاه داریم که یکی خصوصی و یکی دولتی است. ورزشگاه‌های دولتی را در مجلس جلسه‌ای پیرامون تجهیز آن داشتیم که متعاقب آن رییس فراکسیون ورزش هم یک ماموریتی به من داد که ورزشگاه‌های دولتی نظیر آزادی، غدیر اهواز، گیلان، مازندران، مشهد، کرج و ... را برآورد مالی دقیق کنیم و فراکسیون ورزش به کمیسیون تلفیق بدهد و تلاش می‌کنند موافقتی بگیرند تا در سرجمع بودجه وزارت ورزش به عنوان یک پیوست بودجه قرار بگیرد و ملزم به پرداخت آن در همین زمینه شود. "

قنبرزاده در ادامه گفت: "ورزشگاه‌هایی که اجاره می‌شوند، پول آن پرداخت شده است. خب وقتی VAR باشد، ورزشگاه هم مبلغی روی اجاره آن می‌کشد. غیر از این هم راهی ندارد. به هرحال این جزو بودجه‌های سرمایه‌ای است و اماکنی که برای تجهیز به این فناوری هزینه می‌کنند، از طریق اجاره آن در یک مدت زمان کوتاهی آن هزینه را درمی‌آورند. چون الان هم استقلال و پرسپولیس به شرکت توسعه و تجهیز اجاره می‌دهند. "

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۱۴ بهمن ۱۴۰۱
علی برکت الله....
اگر ریالی از سهم من و بچه های من از بیت المال به مدیران و بازیکنان استقلال و پرسپولیس پرداخت می شه نمی گذرم...
حرومتون باشه....
گند زدید به ورزش این مملکت با این استقلال و پرسپولیس.
حضرت علی دست عزیز ترین های خودش رو بابت بیت المال سوزوند.
بسوزید ان شاالله که دستتون تو بیت الماله و حق مردم رو می خورید و اینجوری ورزش کشور رو به گند کشیدید.
یعنی اگر بساط استقلال و پرسپولیس جمع شه خیلی هاتون گشنه می مونید...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۱۴ بهمن ۱۴۰۱
سلام ،

چرا دولت ؟


پیمان اشراقی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۱۴ بهمن ۱۴۰۱
سلام با گذشت بیش از 40 روز سازمان بهزیستی کشور کمک معیشتی ماده27 قانون حمایت از معلولان مربوط به 3ماه فصل پاییز را که مبلغ آن خیلی ناچیز است هنوز واریز نکرده است لطفا پیگیری کنید با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۱۴ بهمن ۱۴۰۱
این دو تیم برای بی خاصیت ترین و بی کفیت ترین بازیکن حداقل بالای 10 میلیارد هزینه میکنند و یا پاداشهای نجومی بین خودشان تقسیم میکنند :یعنی پول این سیستم رو ندارند ؟
آخرین اخبار