آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی گفت: هر چند مشکلاتی در زمینه‌های اقتصادی، معیشت و اشتغال در کشور وجود دارد، اما روی پای خود ایستاده‌ایم و بعد از انقلاب به پیشرفت‌های بزرگی دست یافتیم.

آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی امروز ۱۴ بهمن در خطبه‌های نماز جمعه گرگان افزود: بی انصافی است اگر پیشرفت‌ها را نادیده بگیریم و بگذاریم دشمن نظام جمهوری اسلامی ایران را تخریب کند.

او ادامه داد: حل مشکلات فعلی کشور به زمان نیاز دارد، اما مردم باید امیدوار به حل این مسائل و مشکلات باشند.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه دشمن به دنبال تطهیر رژیم پهلوی در میان جوانان است افزود: باید با بیان دقیق ستم‌های این حکومت و دستاورد‌های جمهوری اسلامی، مردم و به خصوص نسل جوان را آگاه‌تر کرد.

آیت‌الله نورمفیدی گفت: جوانانی که دوران قبل و اوایل انقلاب، ماهیت این نظام، جنگ تحمیلی و امام راحل را ندیدند ذهن‌شان خالی‌ست، بر این اساس دشمنان مدام برای پرکردن این اذهان با نقشه‌های خود برنامه ریزی می‌کنند و در حال تخریب نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

آیت‌الله نورمفیدی افزود: آموزش و پرورش، مراکز آموزشی و پرورشی و دانشگاه‌ها باید جوانان را با تاریخ گذشته نظام جمهوری اسلامی آشنا کنند و برای این کار معلمان و اساتید دانشگاه‌ها در صف اول قرار دارند.

امام جمعه گرگان گفت: اگر جوان امروز ایرانی نسبت به مسائل گذشته این کشور آگاهی کامل داشته باشد، حاضر نیست نقشه‌ها و حرف‌های دشمن را قبول کند که رژیم گذشته بهتر از دوران امروز جمهوری اسلامی بود.

او ادامه داد: جوان ایرانی باید بداند ارتش ایران در دوران پهلوی توسط ۵۰ هزار مستشار خارجی اداره می‌شد و ارتشبد‌ها و افسران ارشد ایرانی باید در برابر گروهبان‌های آمریکایی تعظیم می‌کردند و شاه نیز برده آمریکا بود.

امام جمعه گرگان همچنین با اشاره به فرا رسیدن ایام اعتکاف گفت: کسی که به یاد خدا باشد گرفتار قفل و زنجیر و کلاف سر در گم نمی‌شود، اما گرفتار شدن در کثرات دست و پای انسان را می‌بندد.

خبر دیگر از نماز جمعه گرگان اینکه به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی اداره کل مدیریت حج و زیارت، اداره کل منابع طبیعی گلستان، صندوق کارآفرینی امید و بهداری فرماندهی انتظامی گلستان در محوطه مصلای گرگان میز‌های خدمت بر پا کردند و به سوالات و مشکلات مردم و نمازگزاران پاسخ دادند.

آشنایی مردم با بسته سفر‌های ارزان قیمت به عتبات عالیات و چگونگی شرایط حج تمتع و عمره مفرده، اجرای طرح کاشت یک میلیارد نهال در کشور و چگونگی مشارکت مردم، شیوه‌های دریافت انواع تسهیلات اشتغالزایی، اندازه گیری فشار خون و قند خون و ویزیت رایگان از خدمات این میز‌های خدمت بود.

منبع:صدا و سیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۱۴ بهمن ۱۴۰۱
تا کی امیدوار باشیم عمرمون تموم شد