یک گام تا جشن پایان گازرسانی به روستاهای شهرستان طبس

فرماندار ویژه شهرستان طبس گفت: با اتمام گازرسانی به دو روستای خراوان و رباط خان، به زودی پایان گازرسانی به روستاهای این شهرستان را جشن می گیریم.

رحیمی فرماندار ویژه شهرستان طبس در محل مسجد جامع شهر طبس دستاورد‌های نظام و انقلاب را برای مردم تبیین کرد و گفت: روستا‌های شهرستان طبس بجز روستا‌های خراوان و رباط خان از نعمت گاز بهره‌مند هستند و بزودی این دو روستا هم از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

او با اشاره به پیگیری‌های مکرر حجت الاسلام نصیرایی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و قناعت استاندار خراسان جنوبی افزود: یکی از بزرگ‌ترین طرح های صنعتی قابل افتتاح در شهر طبس راه اندازی باتری ۳ و ۴ شرکت کک است.

رحیمی عنوان کرد: با توجه به راه اندازی این دو باتری در تابستان سال آینده می‌توان باتری ۵ و۶ آن را راه اندازی کرد و آن زمان است که می شود در کنار این شرکت یک نیروگاه برق افتتاح شود تا برق شهرستان طبس را تأمین کنیم.

فرماندار ویژه شهرستان طبس ضمن قدردانی از تلاش‌های بی وقفه حجت الاسلام نصیرایی و استاندار خراسان جنوبی در زمینه تأمین زیرساخت‌های فرودگاهی تصریح کرد: روشنایی باند فرودگاه با تأمین اعتبار بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان و با یک کار جهادی، قابل افتتاح در دهه مبارکه فجر است.

او ادامه داد: با توجه به مطالبات مردم شهر دیهوک در زمینه افت ولتاژ برق با پیگیری که صورت گرفت پست برق ۱۳۲ کیلوولت تأمین اعتبار شد و تا قبل پیک برق سال آینده وارد مدارشده و مشکلات مردم و بخش صنعت حل خواهد شد.

رحیمی اظهار کرد: با توجه به جمعیت قابل توجه بیمه شدگان تأمین اجتماعی در طبس از مسئولین استانی می‌خواهم در تأمین متخصص پلی کلینیک تأمین اجتماعی طبس تصمیم جدی بگیرند تا مردم بتوانند از این خدمت بزرگ بهره‌مند شوند.

فرماندار ویژه شهرستان طبس با توجه به بحران سرمای اخیر بیان کرد: با اجرای خط انتقال لوله ۳۲ اینچی گاز به شهرستان طبس دیگر نگران قطعی گاز نخواهیم بود.

او در پایان با اشاره به ایستادگی مردم پای این انقلاب و نظام به مسئولین شهرستان طبس گفت: خبر‌های امیدبخش در حوزه خود را برای مردم در فضای مجازی و حقیقی منتشر کنید تا مردم از خدمات این نظام و انقلاب با خبر شوند.

برچسب ها: گاز طبیعی ، طرح صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.