۲۴۶۵ میلیارد طرح قابل افتتاح در کبودراهنگ همزمان با دهه فجر

فرماندار کبودراهنگ از ۲۳۱۷ میلیارد تومان طرح قابل افتتاح و بهره‌برداری همزمان با دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

مسلم غلامی گفت: در دهه مبارک فجر شهرستان کبودراهنگ دارای ۱۲۷ طرح عمرانی، اقتصادی و خدماتی قابل افتتاح و کلنگ زنی در حوزه‌های مختلف بوده که از این تعداد ۱۰۵ طرح به طرح‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری با اعتباری افزون بر ۲۳۱۷ میلیارد تومان اختصاص دارد.

او تعداد طرح‌های قابل کلنگ زنی این شهرستان در ایام الله دهه مبارک فجر را ۲۲ طرح با اعتبار مورد نیاز ۱۴۸ میلیارد تومان برشمرد و افزود: طرح‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری برای ۳۵۰ نفر از جوانان بومی این شهرستان اشتغال پایدار و مستقیم به همراه خواهد داشت.

غلامی ادامه داد: قطعه سوم کبودراهنگ- شیرین سو، افتتاح زیرگذر نگارآباد، روکش آسفالت محور کبودراهنگ- ویان، سالن کبدی، افتتاح مخزن روستایی، تامین روشنایی محور کبودراهنگ- ویان، افتتاح دو باب گلخانه سبزی و صیفی و یک واحد بره پرواری از جمله پروژه‌های قابل افتتاح و بهره برداری این شهرستان خواهد بود.

او بیان کرد: ساخت الوند فولاد همدان با سرمایه گذاری ۱۰۰۰میلیارد تومان و با اشتغال ۲۰۰ نفر، ساخت مجتمع نورد نگارین پولاد ماد با سرمایه گذاری ۱۳۰۰میلیارد تومان و اشتغال ۱۵۰ نفر، ساخت چهار خانه بهداشت روستایی با اعتبار یک میلیارد تومان مرکز خدمات جامع سلامت شهر شیرین سو با اعتبار هشت میلیارد تومان و ساخت سفره خانه سنتی با اعتبار پنج میلیارد تومان از طرح‌های قابل کلنگ زنی این شهرستان به شمار می‌رود.

غلامی یادآور شد: ازطرح‌های قابل افتتاح شهرستان در دهه مبارک فجر ۱۳ هزار و ۱۶۴ میلیون تومان به طرح‌های اقتصادی اختصاص دارد.

برچسب ها: افتتاح طرح ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.