دیدار استاندار گیلان با پدر شهیدان یعقوبی و پدر و مادر شهیدان رهبر دلیر در رشت

استاندار گیلان امروز با پدر شهیدان والامقام حسین و محمدحسن یعقوبی و همچنین پدر و مادر شهیدان علیرضا و تقی رهبر دلیر در رشت دیدار و گفتگو کرد.

دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان امروز همزمان با سالروز ولادت مولی متقیان حضرت علی (ع) و روز پدر، به دیدار پدر بزرگوار شهیدان والامقام حسین و محمدحسن یعقوبی در رشت رفت.

وی در این دیدار ضمن تبریک روز پدر و گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، شهیدان و امام شهیدان، تکریم خانواده معزز شاهد و ایثارگر به ویژه پدران و مادران شهدا را وظیفه همگان به ویژه مسئولان دانست.

استاندار گیلان افزود: از خدای بزرگ شاکرم در دوران خدمت به دیدار استاندار گیلان با پدر شهیدان یعقوبی و پدر و مادر شهیدان رهبر دلیر در رشتمردم گیلان توفیق حضور در جمع خانواده معزز شاهد و ایثاگر را داشته ام که از بهترین لحظات زندگی ام محسوب می‌شود.

دکتر عباسی همچنین با حضور در منزل شهیدان سرافراز علیرضا و تقی رهبر دلیر در رشت با پدر و مادر این شهیدان دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار، شهدا را چشم و چراغ راه ارزشمند ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: شهدا و ایثارگران با تقدیم جانشان، مسیر پربرکت اسلام ناب محمدی تحت امر ولایت فقیه در نظام اسلامی را نورانی کردند و اکنون تداوم این مسیر نیازمند دعای خیر پدران و مادران آن عزیزان است تا انقلاب اسلامی شکوفاتر و دشمنان مایوس‌تر شوند.

شهیدان حسین و محمدحسن یعقوبی در سال‌های ۶۶ و ۶۵ در عملیات‌های نصر ۴ و خیبر و مناطق ماووت و جزیره مجنون به فیض شهادت نائل آمده اند.

همچنین شهیدان علیرضا و تقی رهبر دلیر در سال‌های ۶۶ و ۶۵ در عملیات‌های والفجر ۸ و والفجر ۲ در مناطق فاو و حاج عمران به شهادت رسیدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.