سیفی: تمام تمرکزم کسب چهارمین طلای بازی‌های آسیایی است/ از ووشو خداحافظی نمی کنم

قهرمان ووشو کشورمان گفت: من همه تلاش خود را می‌کنم تا چهارمین مدال طلای بازی‌های آسیایی را به دست آورم.

محسن سیفی قهرمان ووشو کشورمان در گفت و گو با خبرنگار ورزی باشگاه خبرنگاران جوان درباره اینکه سطح  مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی ووشو را چطور ارزیابی می‌کند، اظهار کرد: مسابقات خیلی خوبی است به خصوص تیم‌ها و ورزشکاران با آمادگی به این رقابت‌ها آمدند و سال بعد سال مسابقات قهرمانی جهان است و مهمترین رویداد ووشو  هم بازی‌های آسیایی برگزار  می‌شود. ۲، ۳ سالی هم بود که مسابقات به علت کرونا برگزار نشد و این رشته ورزشی برای چین است و مسابقات تعطیل بود به خاطر همین همه ورزشکاران با انگیزه بالایی به این رقابت‌ها آمدند.

او درباره اینکه پدیده‌ای در این مسابقات دیده است، گفت:  تقریبا چهره های جوانی در این مسابقات شرکت کردند که در آینده از آنها بیشتر خواهیم شنید و قهرمانان و عنوان داران هم در این مسابقات حضور داشتند که سطح رقابتها را بالا برده بودند. همچنین مسابقات نیمه نهایی و فینال به خوبی برگزار شد  امیدوارم این مسابقات منجر شود تا در بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی آمریکا خوب ظاهر شویم.

سیفی درباره برنامه اش برای بازی های آسیایی هانگژو گفت: من شب و روز تمرین می کنم تا بهترین عملکردم را در این مسابقات نشان بدهم و مدال این رقابتها برایم اهمیت دارد و تلاشم را می کنم بهترین محسن سیفی باشم تاکنون بودم. 

قهرمان ووشو کشورمان درباره اینکه حمایتی از سوی مسئولان ورزش کشور صورت می گیرد، گفت: در 3 سال گذشته مسابقه ای نداشتیم و امیدوارم  مسئولان ورزش کشور از جمله سجادی وزیر ورزش و خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک جوایزی در خور شان مدال آوران باز یهای آسیایی  در نظر بگیرند چرا که چشم امید قهرمانان به این جوایز است تا شرایط اقتصادی شان بهبود یابد. 

سیفی درباره اینکه تغییر رشته ورزشی داده و در مسابقات MMA  شرکت کرده است، گفت: من تغییر رشته ندادم و ووشو کار هستم و در این رشته ورزشی می‌مانم. اما به خاطر  تعطیلات مسابقات ووشو در رشته‌های آزاد هم مسابقه می‌دادم و اگر دوباره مسابقه‌ای باشد به طور حتم مسابقه می‌دهم.

او درباره حضورش در مسابقات حرفه‌ای بحرین گفت: من دومین مسابقه ام بود که در سازمان BRAVE CF  انجام دادم و با آن‌ها قرارداد دارم و خدا را شکر توانستم این مسابقه را پیروز شوم و  محک جدی برای بازی های آسیایی خوردم. امیدوارم در آینده بتوانم دوباره در قفس بشوم و مسابقات خوبی بدهم. البته تمام تمرکزم این است که چهارمین مدال طلای بازی‌های آسیایی را بگیرم.

سیفی درباره اینکه فرق ووشو با رشته MMA  چیست و او ووشو را دوست دارد یا حضور در مسابقات آزاد حرفه‌ای را می‌پسند، گفت: ووشو عشقم است و از بچگی ووشوکار بودم و تا آخر عمرم در صورت داشتن شرایط در کنار ووشو هستم و هیچ وقت از ووشو دل نمی‌کنم. اما آن مسابقات هم شرایط خاص خود را دارد و دوست داشتم این رقابت‌ها را تجربه کنم وبه نظرم تجربه خوبی بود، اما هیچ چیز برای من ووشو نمی‌شود. به نظرم ووشو به مراتب  سخت‌تر از MMA  است.

او در پایان درباره اینکه از ووشو خداحافظی نمی کند، گفت: تا زمانی جسم و ذهنم بتوانند یاری ام بدهند و 2 وعده تمرین انجام بدهم در ووشو مسابقه می دهم. از ووشو خداحافظی نمی کنم و همواره در کنار این رشته ورزشی خواهم ماند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار