اراده جدی، ضامن تعیین تکلیف مسائل فرسایشی اصفهان

استاندار اصفهان گفت: زمانی که اراده جدی وجود داشته باشد؛ موضوعات بلاتکلیف ۱۵- ۱۰ ساله به نتیجه می‌رسد.

سیدرضا مرتضوی در پنجاه و پنجمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان، با تاکید بر نقش آفرینی اراده‌ها در پیگیری مصوبات گفت: به عنوان مثال هفته گذشته اولین جلسه شورای سیاست‌گذاری دهکده لجستیک استان پس از ۱۲ سال بلاتکلیفی تشکیل شد، دو ماه نیز فرصت صدور موافقت اصولی در نظر گرفته شده تا این طرح مهم در استان اجرایی شود.


او درباره کیفی شدن مباحث آموزشی مدارس، اظهار کرد: در جلسات شورای آموزش و پرورش استان در یک سال گذشته مباحث مرتبط با کیفی شدن آموزش و پرداختن به امور تربیتی مورد بررسی قرار گرفته و امیدواریم نتیجه طرح‌های ارائه شده به زودی در اختیار دانش آموزان قرار بگیرد.استاندار اصفهان ادامه داد: در سرفصل‌های آموزشی بایستی آموزش مهارت‌های زندگی برای تمام پایه‌های تحصیلی مد نظر قرار بگیرد؛ در طرح سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز این مهم مورد تأکید قرار گرفته است.


مرتضوی در خصوص تأسیس بنیاد هدایت مسئولیت اجتماعی نصف جهان که به نام بنیاد بهمن نامگذاری شد، گفت: طراحی اساسنامه این بنیاد تا مرحله نهایی پیش رفته و با رفع چالش‌ها بنیاد بهمن در اصفهان رسماً تأسیس می‌شود و می‌تواند از برنامه‌های مختلف حوزه نوجوانان و جوانان پشتیبانی کند.


او همچنین گفت: لیست اموال مازاد دستگاه‌ها در جلسات کمیته‌های هفتگی استخراج شده و در صورت همکاری نکردن مدیران کل، اموال مازاد با هدف فعالسازی و اتمام طرح‌های نیمه تمام استان از ید مدیرکل و دستگاه مربوط خارج و تعیین تکلیف خواهد شد.
استاندار افزود: از این طریق می‌توانیم به فعال شدن سازمان‌های مردم نهاد استان که در زمینه‌های مختلف از جمله امور جوانان فعالیت می‌کنند، کمک کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.