مسئولان با خدمت صادقانه به مردم، پاسدار خون شهدا باشند

امام جمعه طبس گفت: مسئولین باید با خدمت صادقانه خود به مردم، از خون شهدا پاسداری کنند.

حجت الاسلام محمدی امام جمعه شهرستان طبس در مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهید گمنام شهر طبس گفت: ارزش شهید و شهادت که برگرفته از قرآن است، ارزش بسیار بالایی است و جوامعی که با این فرهنگ آشنا هستند، در مقابل تهاجم دشمن شکست ناپذیرند.

او افزود: استکبار جهانی با نفوذ و سلطه‌ای که بر کشور‌های جهان از جمله کشور‌های اسلامی داشته است، به دنبال از بین بردن این فرهنگ در جهان است تا سلطه خود را حفظ کند و حتی شما دیدید با دست بردن در کتب درسی و حذف آیات جهاد و شهادت به دنبال حذف این فرهنگ است.

حجت الاسلام محمدی تصریح کرد: شهادت در ظاهر مردن است، ولی در باطن آن زنده کردن یک ملت است.

امام جمعه شهرستان طبس گفت: حتی امام خمینی (ره) در سخنی فرمودند که بکشید ما را، ملت ما بیدار‌تر می‌شود، زیرا شهید با شهادت خود ملت را بیدار‌تر می‌کند و چشم بصیرت را در مردم باز می‌کند.

او بیان کرد: انقلاب نهالی بود که به دست امام (ره) کاشته شد، ولی امروز این نهال به درختی تنومند تبدیل شده که منشأ خیر و برکاتی برای جهان اسلام و برای کشور‌ ایران و مقاومت است.

حجت الاسلام محمدی گفت: درخت بی ثمر درخت خشک محسوب می‌شود، ولی امام با دست خود و با خون شهدا این درخت را کاشتند و آبیاری کردند که ما این آثار را در کشور خود می‌بینیم.

امام جمعه طبس افزود: از ثمره این درخت عزت، شرافت و استقلال برای ما برای ما بود. دین درخت یأس و نا امیدی را در دل استکبار و دشمنان اسلام کاشت و این انقلاب وحشت را از دل مسلمانان به دل مستکبرین منتقل کرد.

او گفت: مسئولین وظیفه سخت تری نسبت به مردم در برابر شهدا دارند و باید با خدمت صادقانه خود به ملت، خون شهدا را پاس بدارند و امید مردم را به نظام و انقلاب و اسلام بیشتر کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار