مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعجیل در افتتاح مجتمع فرهنگی و هنری دنا باعث تداوم مشکلات آن شد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه اعضای شورای اداری این اداره کل در سفر به شهرستان دنا از مجتمع فرهنگی و هنری دنا و سالن فرهنگ و هنر سی سخت بازدید کردند.

امین درخشان در این بازدید گفت: متاسفانه سهل انگاری‌ها و عدم دقت نظر و تعجیل در افتتاح این مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری باعث شد که نواقصات آن هیچگاه تکمیل نشود.

درخشان با اشاره به سرمای سخت و یخبندان‌های نیمه دوم سال در شهرستان دنا خصوصاً شهر سی سخت افزود: نصب و راه اندازی نشدن سیستم گرمایشی مناسب در فصول سرد سال باعث شده که عملا بخشی از سال را نتوان در این مجتمع برنامه فرهنگی و هنری برگزار کرد و یا حداقل اجرای آن با هزینه‌های بسیار زیاد گرمایشی همراه است. 

او اضافه کرد: تلاش می‌کنیم در اولین زمان ممکن نگارخانه سی سخت را در مجتمع فرهنگی و هنری دنا راه اندازی کنیم و همچنین برای سالن پلاتو تدابیری بیندیشیم.

فرهاد ناصری رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دنا هم در این بازدید با بیان اینکه خطای بارز مهندسی در اجرای طبقه دوم سالن باعث عدم استفاده آن شده است گفت: متاسفانه بخشی از سالن بدون کارایی مفید است.

 ناصری جایگاه این سالن در شهر سی سخت را بسیار مناسب ارزیابی کرد و افزود: نبود سالن مناسب، بزرگ و با کیفیت از جمله دغدغه‌های مردم شهر سی سخت است که امیدواریم با رفع مشکلات پیش روی مجتمع فرهنگی و هنری دنا و سالن فرهنگ و هنر سی سخت این مهم محقق شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.