استاندار سیستان و بلوچستان :

۵ هزار تن آرد به سهمیه شهرستان‌های سیستان و بلوچستان افزوده شد

محمد کرمی با اشاره به اینکه پنج هزار تن آرد به سهمیه استان افزوده شده است، گفت: فرمانداران باید بر نحوه توزیع آرد و سوخت در شهرستان‌ها نظارت جدی داشته باشند.

محمد کرمی سیستان و بلوچستان در نشست شورای اداری شهرستان سراوان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و همچنین تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و ماه پرفیض رجب اظهارداشت: در کار و مسوولیتی که بر عهده ما هست نباید تعارف با کسی داشته باشیم.

وی افزود: همچنین اگر جایی متوجه شدیم که نمی‌توانیم به مسوولیت خود عمل کنیم باید از آن مسوولیت کناره‌گیری کنیم و به فرموده امام خمینی (ره) این امر عین عمل صالح است.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این استان ظرفیت‌های فراوانی دارد و به هیچ عنوان نباید القای فقر و محرومیت کنیم زیرا خداوند این همه ثروت به ما اعطا کرده است.

وی افزود: در بحث واردات دام هیچ مشکلی در استان سیستان و بلوچستان وجود ندارند و تضمین خرید آن نیز مهیا است.

‌کرمی تاکید کرد: صف نان به هیچ عنوان در سیستان و بلوچستان قابل پذیرش نیست و اگر مشکل در سهمیه آرد نانوایی‌ها بوده باید این سهمیه افزایش پیدا کند و اگر مشکل نظارت است باید نظارت‌ها تشدید شود.

وی بیان کرد: به فضل الهی و با استفاده از ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان این منطقه از محرومیت خارج خواهد شد و آینده‌ای روشن انتظار این خطه را ایران اسلامی می‌کشد.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ایجاد زیرساخت‌ها وظیفه دولت است، ادامه‌ داد: کار سرمایه گذاران را تسهیل کنید تا به سرمایه‌گذاری در این استان تشویق شوند.

وی با تاکید بر اینکه سیستان و بلوچستان از جوانان و نوجوانان نخبه فراوانی برخوردار است، افزود: در سفرهای بعدی مدیران باید نوآوری‌ها و کارهای جدید خودشان را در کف میدان گزارش دهند.

کرمی خاطرنشان کرد: هر جایی که مردم ورود کردند موفقیت ایجاد شد؛ بنابراین با تمام توان تلاش کنید با همکاری و همراهی مردم اتفاقات خوبی در استان رقم بخورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار