مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان:

بیش از ۹۰ درصد مشترکان خانگی همدان زیر الگوی مصرف قرار دارند

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان گفت: ۹۱ درصد مشترکان خانگی برق در استان زیر الگوی مصرف قرار دارند.

علی سهرابی بیدار با بیان اینکه برای گذر موفق از پیک بار تابستان امسال با استفاده از طرح‌های تشویقی وزارت نیرو شاهد همراهی خوب مشترکان خانگی در استان بودیم، گفت: در این راستا ۵۸۵ هزار مشترک خانگی (معادل ۹۱ درصد کل مشترکان خانگی استان) زیر الگوی مصرف قرار داشتند و تعداد ۳۳۷ هزار مشترک خانگی مشمول پاداش صرفه جویی شدند که ۵۲ درصد کل مشترکین خانگی بود.

او گفت: علاوه بر مشترکان خانگی سایر طرح‌های تشویقی برای تعرفه‌های صنعتی، کشاورزی و سایر مصارف را داشتیم که پاداش‌های آنان نیز در قبوض مصرفی اعمال شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان با بیان اینکه در حوزه پاسخگویی به درخواست‌های مشترکان توجه ویژه صورت گرفته و تمام درخواست‌ها از طریق اپلیکیشن «برق من» انجام می‌شود، گفت: مردم می‌توانند پاسخ درخواست‌های خود را از طریق این اپلیکیشن یا سامانه ۱۲۱ در کوتاه‌ترین زمان دریافت کنند که در این راستا بستر ۲۴۰ خط ارتباطی فراهم شده است.

سهرابی بیدار می گوید اکنون نیز با پیک بار زمستان مواجه هستیم که با توجه به بارش‌های خوب و سرمای مداوم و ماندگار در استان، خوشبختانه هیچ گونه خاموشی نداشته‌ایم که این نشان از رعایت، همدلی و همکاری عموم مردم استان در مدیریت مصرف انرژی و همچنین اقدامات تعمیرات شبکه‌ای خوب و به موقع و به هنگام نیرو‌های این شرکت بوده است.

منبع مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.