اجرای بیش از ۹۰۰ برنامه در دهه فجر توسط سپاه ثارالله (ع) شیراز

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله (ع) شیراز از اجرای بیش از ۹۰۰ برنامه شاخص و عمومی به مناسبت دهه فجر خبر داد.

سرهنگ پاسدار محمد بهادرعلی‌پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله (ع) شیراز گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر، ۹۰۰ برنامه این نهاد به همت بسیجیان در پایگاه‌ها، کانون‌ها و حوزه‌های این ناحیه برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز با بیان اینکه در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ایران سربلند و در اوج عزت و افتخار قرار دارد، گفت: انقلاب اسلامی با هدایت‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی و پس از ایشان با تدابیر مقام معظم رهبری با همه توان در مقابل دشمنان ایستاده و همه استکبار جهانی را ناامید کرده است.

محمدبهادر علی‌پور تاکید کرد: در این دهه ۹۰۰ عنوان برنامه اجرا می‌شود که در سطح همه پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج و کانون‌های اقشاری این ناحیه در حال برگزاری است و نگاه ویژه‌ای در برگزاری همایش‌های جهاد تبیین و جهاد امید آفرینی و همچنین جهاد محرومیت زدایی وجود خواهد داشت.

این مقام مسئول به برگزاری رزمایش بیت المقدس ۱۳ توسط گردان‌های بیت المقدس و کوثر این ناحیه اشاره کرد و افزود: جهاد آب رسانی در دهه فجر، توسط گروه جهادی شهید قاجاری با همکاری اداره آبفا شیراز به روستای نوروزآباد انجام خواهد گرفت.

او به عناوین برخی دیگر از برنامه‌ها اشاره کرد و گفت: نواختن زنگ انقلاب در مدارس، برگزاری نشست‌های بصیرتی، جشن انقلاب و همایش‌های زیست عفیفانه، غبارروبی گلزار شهدا، یادواره‌های شهدا، دیدار از خانواده‌های شهدا و جانبازان، مانور مدیریت در شرایط اضطراری، افتتاح یادمان شهید جاویدالاثر کاظم نجمی، استقرار تیم‌های انتقال خون، اردو‌های جهادی و رزمایش‌های کمک مومنانه، جام ورزشی، رژه موتوری و خودرویی، پیاده روی خانوادگی، اعتکاف دانش آموزی، مسابقات و نمایشگاه‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای و فضاسازی و برپایی ایستگاه صلواتی از دیگر برنامه‌های این دهه است.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز ضمن دعوت از همه اقشار مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: یادواره شهدای کلانشهر شیراز نیز در روز چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) واقع در بلوار پاسداران شیراز برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار