بازشدن گره کار خودروساز گلپایگانی به همت دستگاه قضایی

با ورود دستگاه قضایی مشکل یک واحد خودروسازی در استان اصفهان با ۵۰۰ نیرو، رفع شد.

مدیرعامل شرکت دیار خودرو با اشاره به مشکلات این واحد صنعتی با بانک‌های طرف قرارداد اظهار کرد: سال ۹۸بانک، شریک ما در کارخانه بود و به نوعی دعوای سهامداری ایجاد شده بود که در همان زمان، قیمت دلار به یکباره افزایش قیمت زیادی پیدا کرد و روی روند کاری ما نیز تاثیر زیادی داشت.


محمدتقی خانلو ادامه داد: پیرو مراجعه به ستاد اقتصاد مقاومتی استان اصفهان، جلساتی با حضور اعضای دستگاه قضایی استان و سایر نمایندگان دستگاه‌های ذیربط تشکیل و برای کمک به رفع مشکلات این واحد خودروسازی اقدام شد.

او اضافه کرد: آقای عمرانی معاون قضایی وقت دادستان کل کشور، در سال ۹۹ و ۱۴۰۰ دو بار از کارخانه دیار خودرو بازدید کرد تا از نزدیک از مشکلات شرکت آگاه شود.

خانلو با بیان اینکه دادستان گلپایگان و مجموعه دادگستری استان اصفهان نیز کمک زیادی به رفع مشکلات شرکت داشتند گفت: اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری حدود ۳۰ نامه به ادارات وسازمان‌های مختلف ارسال و جلساتی را با مسئولان ذیربط برگزار و در نهایت مشکلات ما را رفع کردند.

او با اعلام اینکه هم اکنون ۵۰۰ نفر در این کارخانه مشغول فعالیت هستند، افزود: با واردات دستگاه‌هایی که در گمرک داریم، به زودی حدود ۴۰ همکار دیگر نیز به این مجموعه صنعتی و اقتصادی اضافه می‌شوند.

به گفته علی جمادی، معاون قضایی دادستان کل کشور تاکنون مسائل و مشکلات ۱۰ هزار و ۲۵۹واحد تولیدی کشور با کمک و حمایت‌های دستگاه قضایی مرتفع و ۵۲۸ واحد تولیدی تعطیل احیا شده است.

منبع: میزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.