دو پلاتوی نمایش و یک گالری در پردیس هنر اصفهان، همزمان با دهه فجر به بهره‌برداری رسید.

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از افتتاح دو پلاتوی نمایش و یک گالری در پردیس هنر اصفهان خبر داد و افزود: مجموعه فرهنگی تبلیغی پردیس هنر پیش‌تر افتتاح شده بود، اما بخش‌های نمایشی آن نیاز به آماده‌سازی داشت که به همت شهرداری منطقه ۶، اداره هنری و معاونت فرهنگی هنری سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان دو پلاتو به فضا‌های نمایشی و یک گالری هم به فضای آثار تجسمی شهر اصفهان اضافه شد.

سیدمحمد سجادزاده اظهار کرد: افتتاح این دو پلاتو با ظرفیت ۸۰ و ۹۰ نفر و گالری موجب افزایش ظرفیت زیرساختی فرهنگی و هنری شهر و ایجاد مکانی برای میزبانی از رویداد‌های فرهنگی و هنری شهر می‌شود.

او اضافه کرد: با توجه به اینکه زیرساخت پلاتو‌های موجود و فضا‌های نمایشی محدود است، تلاش مدیریت شهری در مسیر ارتقای زیرساخت‌ها و افزودن ظرفیت‌های جدید به فضا‌های هنری و نمایشی است.

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: اضافه شدن گالری وسیع و خوب، به افزایش سرانه فضا‌های گالری در شهر برای ارائه آثار هنر‌های تجسمی کمک می‌کند تا اصفهان یک قدم به فضای ملی و هنری شهر نزدیک‌تر شود.

برچسب ها: نمایش ، گالری ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.