استاندار سیستان و بلوچستان:

اگر از فضای مجازی درست استفاده نشود تبدیل به تهدید می‌شود

استاندار سیستان وبلوچستان در دیدار با دانش آموزان مقام آور استان از نخبگان دانش آموزی و دانشجویی به عنوان پشتوانه‌های آثار پژوهشی نام برد.

 

کرمی در این دیدار با اشاره به اینکه آفرینش علم باید بدست جوانان توانمند و با استعداد استان اتفاق بیافتد، گفت: در دنیای امروز توانایی از آن کسی است که کار‌های نشدنی را شدنی کرده است.

وی با تاکید بر اینکه در زمان جنگ تحمیلی علم حرف اول را می‌زد، عنوان کرد: فرهنگ دفاع مقدس فرهنگ قرآن بود که سراسر حکمت الهی است.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: ایده و طرح جامع و مستند ارائه شده باید توسط صاحب ایده اجرا شود و در این راه شخصا حمایت و پشتیبانی لازم را خواهم کرد.

وی با بیان اینکه ما تا کنون ۳۰۰ هزار شهید تقدیم کرده‌ایم، افزود: امروز انقلاب ما مرهون خون شهدا است که از جان خود برای حفظ میهن گذشتند.

وی خواستار برگزاری مسابقات علمی، پژوهشی با طراحی و اجرای نخبگان دانش آموزی و دانشجویی در صداوسیمای استان شد و از انجام طرح مشاور دانش آموزی و دانشجویی در ادارات استان خبر داد و گفت: کارگروه‌های تخصصی مختلف مشاور دانش آموزی در ادارات ایجاد شود.

مدیرکل آموزش وپرورش استان نیز در این جلسه از حمایت استاندار سیستان و بلوچستان از برنامه‌های آموزش وپرورش تقدیر و خاطر نشان کرد: براساس منویات مقام معظم رهبری سیستان وبلوچستان سرزمین گنج‌های پنهان است و باید تلاش کنیم حتی یک استعداد راهم هدر ندهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار