افتتاح مرکز نوآوری فولاد مبارکه در دانشگاه صنعتی اصفهان

اولین مرکز نوآوری فولاد مبارکه در واحد‌های دانشگاهی در دانشگاه صنعتی اصفهان آغاز به کار کرد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه راه اندازی مرکز نوآوری را الگویی برای همکاری راهبردی دانشگاه و صنعت دانست و گفت: مدل رشد زیست‌بوم فناوری و نوآوری سال گذشته به دستور مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه طراحی و مقرر شد ایجاد ارتباط بیشتر و صحیح‌تر با دانشگاه در دستور کار قرار بگیرد.


یحیی پالیزدار اظهار امیدواری کرد: با فعالیت این مرکز تا سال آینده، هدف تعیین شده برای رسیدن به ۱۵۰ پایان نامه و ایجاد ۱۰ هسته پژوهشی محقق شود.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: در دانشگاه صنعتی اصفهان به دنبال تربیت نیرو‌های نوآور و به عنوان یکی از پهنه‌های نظام نوآوری کشور در صدد نقش‌آفرینی در عرصه صنعت هستیم که فولادمبارکه در این زمینه به یاری دانشگاه صنعتی آمده است.

سیدعلی محمد میرمحمدی میبدی با بیان اینکه امروز دستاورد‌های دانشگاه صنعتی در عرصه پژوهش و آموزش و در میدان جهاد و پیشرفت کشور کاملاً واضح است افزود: فولاد مبارکه با ایجاد مرکز نوآوری در دانشگاه صنعتی اصفهان، مقوله ارتباط دانشگاه با صنعت را عینیت بخشید.

 

در این مراسم تفاهم‌نامه‌ همکاری مشترک بین شرکت فولاد مبارکه و دانشگاه صنعتی اصفهان با موضوع اجرای طرح های پژوهشی در قالب اعتبار پروژه (گرنت) بر اساس سند توسعه زیست‌بوم فناوری و نوآوری فولاد مبارکه به امضا رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.