نشست مشترک مسئولین محلی وزارت خارجه طالبان با سرکنسول ایران در هرات برگزار شد

مسئولین محلی وزارت خارجه طالبان و سرکنسول ایران در هرات در نشست مشترکی مشکلات ثبت‌نام ویزای جمهوری اسلامی ایران را بررسی کردند.

مسئولین در نمایندگی وزارت خارجه ولایت هرات با انتشار اطلاعیه‌ای گفته‌اند که نشستی مشورتی، جهت بررسی مشکلات ثبت‌نام ویزای جمهوری اسلامی ایران با حضور رئیس نمایندگی وزارت خارجه، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران، نمایندگان ریاست اطلاعات و فرهنگ و شرکت‌های خدمات سیاحتی در مقر ریاست نمایندگی وزارت امور خارجه ولایت هرات دایر شده است.

در این نشست، مولوی شیراحمد عمار مهاجر، رئیس نمایندگی وزارت خارجه در هرات از آغاز مجدد روند صدور ویزای ایران ابراز خرسندی نمود.

در ادامه این نشست، بخاطر جلوگیری از ازدحام بیش از حد، در خصوص چگونگی ثبت‌نام پیشنهاد گردید تا این خدمات از سوی شرکت‌های سیاحتی انجام شود.

در این دیدار همچنین، بحث‌هایی از سوی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران و نمایندگان اطلاعات و فرهنگ و شرکت‌های سیاحتی صورت گرفت که در اخیر تعهد سپرده شد تا با ایجاد مکانیزم جدید، ثبت‌نام ویزای ایران از سوی شرکت‌ها صورت گیرد.

پیش از این سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در هرات از بازگشایی دفاتر کارگزاری‌اش پس از توقف ۲ ماهه و دریافت بیش از ۱۱ هزار جلد گذرنامه طی ۴ روز برای صدور روادید خبر داده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار