پرداخت ۲۴۰ میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان بهزیستی

معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : تاکنون مبلغ ۲۴۰ میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان بهزیستی پرداخت شده است.

صفدر مظفری معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : سازمان بهزیستی با توجه به اصول ۲۱ و ۲۹ قانون اساسی وظایف مختلفی در حوزه اجتماعی به عنوان یکی از متولیات سلامت در سطح جامعه دارد.

معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و مسکن اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه این اداره عهده دار خدمت‌رسانی به قشر‌های معلولان، سالمندان و آسیب دیدگان اجتماع است، افزود: در حال حاضر حدود ۱۰ درصد از جمعیت استان از این نهاد خدمات می‌گیرند.

وی با بیان اینکه ۱۸۴ هزار نفر در قالب ۶۸ هزار و ۳۶۱ خانوار تحت پوشش بزیستی استان کرمانشاه هستند، گفت: از جمله نیاز‌های افراد تحت پوشش مسکن، اشتغال و کمک‌های توانبخشی است.

مظفری تصریح کرد: تعداد ۴۵ هزار و ۴۶۸ خانوار مشمول مستمری اداره کل بهزیستی استان هستند که ماهیانه کمک هزینه دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه تعهد این اداره در سال ۱۴۰۱ برای ایجاد اشتغال ۲ هزار و ۲۰۰ نفر بوده است، گفت: ۳۴ راه ایجاد اشتغال به افراد ارائه شده است.

مظفری افزود: در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۴۴۵ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه بابت تسهیل در اشتغال برای مددجویان مصوب شده است که ۳۱۲ میلیاد تومان آن در قالب بند ب تبصره ۱۶ نهایی شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: تاکنون مبلغ ۲۴۰ میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به دو هزار ۸۰۵ نفر مددجوی تحت حمایت بهزیستی در استان پرداخت شده است.

وی گفت: این تسهیلات ۱۰۰ یا ۱۵۰ میلیون تومانی بابت ایجاد مشاغل خرد و خانگی و یا تعاونی‌های دانش بنیان و کشاورزی و.. بوده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار