سردار رادان:

نیروی انتظامی آسایش خود را فدای امنیت مردم می‌کند/ خدمت در لباس امنیت یک توفیق الهی است

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: نیروی انتظامی آسایش خود را فدای آرامش و امنیت مردم می‌کند.

سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور که به هرمزگان سفر کرده، شب گذشته در دیدار با نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: به دنبال حل مشکلات کارکنان نیروی انتظامی و مسکن آنان به ویژه در هرمزگان به عنوان استان هدف هستیم.

سردار رادان گفت: به علت شرایط سخت خدمت در هرمزگان، مشکلات باید از سوی منابع داخل استان برطرف شود.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: نیروی انتظامی آسایش خود را فدای آرامش و امنیت مردم می‌کند.

سردار رادان گفت: تفاهم نامه همکاری مشاوره‌ای بین نیروی انتظامی و ائمه جمعه در هرمزگان به عنوان استان پایلوت اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: استان هرمزگان با وجود اینکه سایه محرومیت ‌روی آن افتاده است، اما این محرومیت با منابع سرشار و امکاناتی که داخل استان وجود دارد قابل حل است.

سردار رادان تصریح کرد: یکی از ماموریت‌های مهم مقام معظم رهبری به بنده رفع مشکلات معیشتی کارکنان بوده و آرامش و احساس خاطر من نیز در گرو رفع همین دغدغه‌ها و مشکلات است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان نیز گفت: قاچاق سوخت، اتباع بیگانه و مسائل اقتصادی سه مشکل هرمزگان است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده به همکاری مشاوره‌ای نیروی انتظامی و ائمه جمعه اشاره کرد و گفت: مشاوره دادن به صاحبان پرونده‌ها یک کار ارزشمند است که موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

نشست صمیمی با پیشکسوتان و همکاران وابسته فراجا

فرمانده فراجا در نشست صمیمی با پیشکسوتان و همکاران وابسته فراجا در مجموعه انتظامی و مرزبانی استان هرمزگان گفت:خدمت در لباس امنیت یک توفیق الهی است.

سردار رادان فرزندان همکاران وابسته فراجا را سرمایه‌های نظام دانست و گفت: اولویت جذب و استخدام با فرزندان کارکنان و به ویژه همکاران وابسته است و ما افتخار می‌کنیم که فرزندان پیشکسوت، مسیر پرافتخار پدران خود را طی کنند.

دیدار فرمانده فراجا با پیشکسوتان نیروی انتظامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.