در یک روز انجام می‌شود

رزمایش دیدار با هزار خانواده شهید و جانباز در کازرون

فرماندار ویژه کازرون گفت: رزمایش بزرگ دیدار با هزار خانواده شهید و جانباز در یک روز به منظور تعظیم و تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران برگزار می‌شود.

جلسه شورای اداری شهرستان کازرون، به ریاست فرماندار ویژه شهرستان، با حضور همه مدیران و با موضوع رزمایش بزرگ دیدار از هزار خانواده شهید و جانباز در یک روز در قالب طرح سپاس تشکیل شد.

محمدعلی بخرد فرماندار ویژه شهرستان کازرون در این جلسه به اهمیت اجرای این طرح تاکید کرد و از همه ادارات، نهاد‌ها و ارگان‌های شهرستان درخواست کرد با جدیت در این طرح که با برنامه ریزی بنیاد شهید شهرستان است، حضور یابند.

او، یکی از امور دخیل در ارزشیابی مدیران را دیدار و تکریم خانواده‌های شهدا و خانبازان دانست و گفت: تکریم خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران وظیفه شرعی و قانونی است و همه ارکان شهرستان بر اجرای دقیق این طرح نظارت دارند.

مهدی مزارعی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کازرون نیز در این جلسه ضمن تبیین چگونگی اجرای این طرح توسط ادارات اظهار کرد: مقام معظم رهبری تاکید ویژه‌ای بر تعظیم و تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران دارند و عدالت و در دیدار از خانواده‌های شهدا از مهم‌ترین اهداف رزمایش هزار دیدار در یک روز است.

او ادامه داد: در این طرح ۱۰۴ روستا با همراهی دهیاری، ائمه جماعت و روسای پایگاه‌های بسیج و در شهر ۷۴ اداره به همراه نیروی‌های سپاه و بسیج و انتظامی همکاری خواهند کرد.

مزارعی ضمن تشکر از همراهی امام جمعه، فرمانداری ویژه و ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در این طرح اضافه کرد: این طرح یک نقطه شروع است و سال آینده باید طوری عمل کنیم که با برنامه ریزی دقیق‌تر در طول سال، از همه خانواده‌های شهدا و جانبازان حداقل یک بار در سال دیدار شود.

رزمایش هزار دیدار در یک روز گامی است به سمت شعار «ما می‌توانیم» و با یاری خداوند و استعانت از شهدا ما این کار را محقق خواهیم کرد.

این رزمایش با برنامه ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کازرون و با همکاری فرمانداری ویژه شهرستان، دفتر امام جمعه، ناحیه مقاومت بسیج سپاه، تیپ تکاور امام سجاد (ع) و همراهی همه سازمان ها، نهاد‌ها و ادارات دولتی، بخشداری ها، شورا‌ها و دهیاری ها، نواحی مقاومت بسیج، ائمه جماعت و معتمدان ایثارگری در روز پنج شنبه ۲۰ بهمن از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ بعد از ظهر برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
...
۱۷:۵۴ ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
چه فایده، به جای این شو های تبلیغاتی براشون کاری انجام بدین
Iran (Islamic Republic of)
..
۱۳:۵۵ ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
سلام
شما چه میدونید، حتما موقع دیدار به نیاز هاشون هم رسیدگی کردن
آخرین اخبار