تجدید میثاق مسئولان ارتباطات مردمی دستگا‌های مختلف با آرمان‌های امام خمینی (ره)

مسئولان ارتباطات مردمی قوای سه گانه، و وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی دولتی با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

جمعی از مسئولان ارتباطات مردمی قوای سه گانه، و وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی دولتی و نهاد‌های عمومی، انقلابی، نظامی و انتظامی با حضور در حرم امام خمینی (ره) با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

در آستانه‌ی فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد استقرار جمهوری اسلامی در ایران جمعی از مسئولان ارتباطات مردمی قوای سه گانه، و وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی دولتی و نهاد‌های عمومی، انقلابی، نظامی و انتظامی با حضور در حرم امام خمینی (ره) با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

حجت الاسلام والمسلمین احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، علی اصغر رفاهی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه و قاسم یکله معاون ارتباطات و پیگیری حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی از جمله افراد حاضر در این مراسم بودند.

در این مراسم همچنین میثاق‌نامه‌ی مسئولان ارتباطات مردمی قوای سه گانه، و وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی دولتی و نهاد‌های عمومی، انقلابی، نظامی و انتظامی با آرمان‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری قرائت شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار