رئیس جمعیت هلال احمر کشور:

رفیق خوشبخت ما، ۶۰۰ هزار اثر از تمام دنیا را دریافت کرد

کولیوند گفت: تاکنون ۶۰۰ هزار اثر از سراسر دنیا به دبیرخانه طرح رفیق خوشبخت ما ارسال شده است.

پیر حسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر کشور  در نمایشگاه عکس دستاوردهای جمعیت هلال احمر استان کرمان که در گلزار شهدای کرمان برپا شده است با اشاره به اینکه ما مدیون شهدا هستیم، گفت: امروز در آستانه سالگرد پیروزی با شکوه انقلاب اسلامی هستیم  و در این فضایی که نشسته ایم، قطعا شهدا شاهد و ناظر بر اعمال ما هستند.

او با اشاره به اینکه شهدا جان خود را فدا کردند که پرچم نظام جمهوری اسلامی ایران همیشه بالا باشد، افزود: امروز دیگر نظام سلطه در منطقه جایگاهی ندارد و همه این ها از آثار خون شهدا و سردار مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی است.

کولیوند بیان داشت: تا می توانیم باید به مردم و مستمندان خدمت کنیم و همه باید نجات جان انسان ها را ارج بنهیم.

او با بیان اینکه جمعیت هلال احمر کار خدمت رسانی دارد، از طرح «رفیق خوشبخت ما» خبر داد و گفت: این طرح کاری است که از نگاه صلیب سرخ و هلال احمر جهانی، رفتار و منش سردار دل ها را بیان می کند؛ چرا که ایشان یکی از الگوهای موفق برای ما محسوب می شوند.

او با بیان اینکه تاکنون ۶۰۰ هزار اثر  در قالب طرح «رفیق خوشبخت ما» به دست ما رسیده است، در خصوص هدف از این طرح بیان کرد: در نگاه های صلیب سرخی جهانی باید از خود گذشتگی ها و رسیدگی و کمک به مردم که شهید سلیمانی انجام می داده است نیز الگو قرار بگیرد تا این بزرگوار بیشتر و بهتر شناخته شود.

به گفته کولیوند، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک الگوی شیعه به دنیا معرفی شده است و عشق و علاقه زائران به ایشان بیانگر قبول این الگوی ارزشمند است.

رضا فلاح، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز در این نمایشگاه گفت: تمام زحماتی که به پشتیبانی این امدادگران کشیده می شود از وظایت ذاتی آن ها محسوب می شود که باید در کنار مردم باشیم و برای شان آرامش خاطر را به ارمغان بیاوریم.

او افزود: با حضور رییس جمعیت هلال احمر کشور، دیروز پنجمین مجتمع بهداشتی، درمانی و توانبخشی استان کرمان در شهرستان سیرجان افتتاح شد و در سال آینده نیز در اولویت داریم که چنین مجتمعی را در ریگان افتتاح و به بهره برداری برسانیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان اینکه همه این کارها بنیه مالی قوی می خواهد، گفت: در کنار پشتیبانی جمعیت هلال احمر، حضور بنگاه های اقتصادی در کرمان نقش بسيار خوبی  دارد. 

او افزود: این کمک ها و توجه به یاری رسانی به هلال احمر، نشان دهنده این است که نجات جان انسان یک دغدغه شده و اکنون عرق نوع دوستی به مرحله ظهور رسیده است.

فلاح گفت: ۱۰ درصد از حوادث استان کرمان در کوهستان بوده و با توجه به وجود قله های بالای ۴ هزار متر در کرمان، این نیاز را ایجاب می کرد که پایگاه کوهستانی احداث شود.

در انتهای مراسم از ۵ خانواده معزز شهدا در حضور رئیس جمعیت هلال احمر کشور، قدردانی شد.

برچسب ها: هلال احمر ، صلیب سرخ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار