بهره برداری از ۷ طرح عمرانی، ورزشی و بهداشتی در صومعه سرا

با حضور معاون رییس جمهور ۷ طرح عمرانی، ورزشی و بهداشتی با ۱۴۱ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان صومعه‌سرا افتتاح شد.

همزمان دهه مبارک فجر با حضور )علی سلاجقه، رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور(، )اسدالله عباسی، استاندار گیلان(، مدیران استانی و مسئولان شهرستان صومعه‌سرا ۷ پروژه عمرانی، ورزشی و بهداشتی شامل پایگاه انتقال خون، کلینیک ویژه تخصصی با بخش‌های داخلی، رادیولوژی، جراحی، آزمایشگاه، دندانپزشکی، زنان و زایمان، ساختمان اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان صومعه سرا، سه سالن ورزشی چند منظوره شهر گوراب زرمیخ و روستا‌های کلسر وچمثقال و احداث پست نیروگاه برق ۶۳/۲۰ کیلو ولت و اتصالات ۶۳ کیلوولت بخش ضیابر افتتاح و بهره برداری رسید.

برای اجرای این طرح‌ها ۱۴۱ میلیارد تومان هزینه شده است.

علی سلاجقه معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در این مراسم با اشاره به افتتاح طرح‌های بزرگ دردهه فجر دربخش‌های مختلف فرهنگی، کشاورزی و ورزشی گفت: افتتاح پروژه‌های بزرگ در صومعه سرا با ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه از مهمترین این طرح هاست

استاندار گیلان هم گفت: در دهه فجر امسال هزار و ۱۱۹ طرح در دهه فجر با ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری رسیده که نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

اسدالله عباسی افزود: هدف دولت سیزدهم احیای پروژه‌های راکد مانده است که تعدادی از این پروژه‌ها در دهه فجر امسال به بهره برداری رسید.

وی گفت در بخش اشتغال زایی و تولید هم ۲۰۰ کارخانه راکد و تعطیل به چرخه تولید برگشت و در خصوص و اشتغال زایی هم امسال ۹۶ درصد بیشتر از پارسال اشتغالزایی شد

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی هم گفت در دهه فجر امسال ۲۸۶ پروژه عمرانی با ۴۲ میلیارد تومان از اعتبارات استانی وملی به بهره برداری رسیده است.

سید کاظم دلخوش افزود: تا پایان امسال هم پروژه بزرگ اورژانس بیمارستان صومعه سرا یکی از نیاز‌های مهم این شهرستان به همراه چند پل و پروژه‌های دیگر به بهره برداری خواهد رسید.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.