اولین مرکز نوآوری پست در مازندران

اولین مرکز نوآوری الکترونیک ولجستیک پیشرفته پست در مرکز مازندران به زودی رونمایی می‌شود.

روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران اعلام کرد:اولین مرکز نوآوری پست الکترونیک ولجستیک پیشرفته در استان بعنوان یکی از مهم‌ترین خدمات جهت اجرای تحول دیجیتال در راستای طرح ستاپ سکوی تجارت الکترونیک پست کشور به زودی راه اندازی می‌شود.

تمرکز اصلی مجموعه پست استان بر انجام کارآمد و بهینه عملیات اصلی لجستیکی می‌باشد و توسعه خدمات پستی در بستر نوآوری و خلاقیت خصوصاً خدمات سکوی تجارت الکترونیک و لجستیک پشرفته از طریق مشارکت بخش خصوصی و استارتاپ‌ها انجام می‌شود.

بر همین اساس طرحی تحت عنوان طرح شتاب‌دهی در پست استان تعریف شده است که در این طرح با مراکز رشد، شتاب‌دهنده و پارک علم و فناوری، صنایع و شهرک‌های صنعتی در سراسر استان ارتباط برقرار کرده و تعداد زیادی از استارتاپ‌های موجود جهت بروز رسانی خدمات پستی و ارائه محصولات فناورانه جذب شبکه استان شدند تا در کنار مجموعه پست در استان فعالیت کنند.

در طرح شتاب‌دهی هم اکنون بیش از چندین استارتاپ جذب شده و در حال استفاده از خدمات شرکت پست هستند و افراد و تیم‌هایی دارای ایده و استارتاپ‌هایی که قصد کارکردن روی توسعه خدمات پستی مانند سیستم‌های پردازش و هوش مصنوعی دارند می‌توانند به واحد مرکز نوآوری در ستاد اداره کل پست معرفی شده و پست استان نیز متعهد می‌شود که وقتی محصول مورد نظر پیاده‌سازی شد خرید و ورود آن به بازار را تضمین کند.

اقدامات لازم جهت دریافت مجوز و راهنمایی اولین مرکز نوآوری پست در مرکز استان انجام پذیرفته و مجموعه پست استان در تلاش است چرخه این خدمات به زودی به طور رسمی در سراسر استان شروع به کار کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار