۳ طرح صنعتی در سبزوار به بهره‌برداری رسید

همزمان با دهمین روز دهه فجر انقلاب اسلامی سه طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری ۲۵۰ میلیارد ریال در شهرستان سبزوار به بهره‌برداری رسید.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار اظهار داشت: این طرح ها در زمینه های تولید لوازم آرایشی و بهداشتی بر مبنای فرآوری گیاهان دارویی، تولید قطعات بتنی نیوجرسی، تبدیل کاغذ بازیافتی به کاغذ دیواری و نوشت افزار توسط شرکتی خلاق و دانش بنیان راه اندازی شده اند.

حسین شریعتمدار تهرانی گفت: از بهمن پارسال تاکنون ۶ هزار و ۱۴۴ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در شهرستان سبزوار به ثمر نشسته است که این بیانگر رشد شاخص‌های اقتصادی در این منطقه است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: این میزان سرمایه‌گذاری در قالب صدور ۲۹ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی در بخش‌های مختلف صنایع، واحدهای تکمیلی و فرآوری و غذایی در شهرستان سبزوار به بار نشسته است.

وی اظهار داشت: همچنین در قالب فعالیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان سبزوار در حوزه‌های صدور مجوز، امهال تسهیلات و جذب تسهیلات جدید بانکی بررسی شده است.

شریعتمدار تهرانی افزود: علاوه بر بهره‌برداری از طرحهای شاخص صنعتی، ساخت و توسعه شهرک صنعتی شماره ۲ سبزوار، صدور مجوز آغاز عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی سبزوار، استقرار اداره گمرگ، دفتر نمایندگی نظام مهندسی معدن و نمایندگی استاندارد در این شهرستان در سالهای اخیر عملیاتی شده است.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار